کد خبر: 286291
|
۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۱۴:۳۵:۰۰
| |

ناصر موسوی لارگانی، عضو فراکسیون ولایی در مجلس:

حمله به یمن مصداق بارز نادیده گرفتن «رُحَماءُ بَینَهُم» است

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی گفت:آل سعود که خودش را خادم الحرمین می‌داند در واقع خائن به حرم اهل بیت است.

حمله به یمن مصداق بارز نادیده گرفتن «رُحَماءُ بَینَهُم» است
کد خبر: 286291
|
۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۱۴:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدناصر موسوی لارگانی با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری به سران کشورهای اسلامی درباره عمل به قرآن کریم گفت:این نکته را متذکر می شوم که برخی از کشورها نام اسلام را به یدک می کشند،البته منظور از کشورها،سردمداران آن ها و دولت های آنها است نه مردم.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی افزود: آل سعود که خودش را خادم الحرمین می‌داند در واقع خائن به حرم اهل بیت است؛ خائن به حرم امن الهی و حرم پیغمبر(ص) همچنین اولاد پیغمبر ائمه بقیع است؛ادعا می کند و برای این که به نوعی چهره کریه خود را به جهان اسلام نشان ندهد؛همه ساله در مراسم حج ،قرآن چاپ می کند و به مسلمانانی که حج به جا آوردند، قرآن هدیه می دهد،قرآنی که به آیات آن عمل نمی شود.

نماینده مردم فلاورجان درمجلس با اشاره به اینکه آل سعود عمل به قرآن را به فراموشی سپرده است،در ادامه متذکر شد:عربستان قرآنی را هدیه می دهد که آیات متعددی در آن وجود دارد درباره اینکه ما باید به همنوعان خودمان کمک کنیم؛دست همنوعان خودمان را بگیریم ما باید نسبت به همنوعان خودمان رحم و مروت داشته باشیم،این قرآن را نادیده می‌گیرند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس با تاکید برحمله ائتلاف سعودی به مردم بی دفاع یمن،مطرح کرد: الان نزدیک به 4 سال است که مردم بی دفاع یمن را دارند قتل عام می کنند؛حالا جدای از سران آل سعود خبیث،چرا مردم عربستان هیچ واکنشی نشان نداده اند و هیچ اعتراضی ندارند که اینها برادران دینی ما هستند اینها مسلمانانی هستند که در کنار هم باید مسالمت آمیز زندگی کنیم.

عضومجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه آل سعود بارها خباثت های خودش را نشان داده‌ است،تاکید کرد:زمانی‌که غزه در محاصره بود،یک عده ای از دورترین نقاط دنیا "غزه" را کمک می‌کردند،اما مفتی عربستان اعلام کرد که کمک به مردم غزه حرام است؛نه تنها کمک نکردند؛بلکه گفتند اگر کسی کمک کند،عمل حرام انجام داده است ؛همین موضوع مصداق بارز زیر پا گذاشتن آیه "رُحَماءُ بَینَهُم" است.

موسوی لارگانی با اشاره به اینکه برخی "اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّار" را فراموش کرده اند،خاطرنشان کرد:کفار درکنار عربستان سعودی و با حمایت سران آل سعود،مردم فلسطین را قتل عام می کنند و کشورها هیچ موضع گیری علیه آل سعود نمی کنند و همواره دلارهای نفتی را در اختیار صهیونیست‌ها می گذارند.

این نماینده مردم درمجلس دهم در ادامه،افزود:وقتی که آمریکا به کشور مسلمان عراق حمله کرد،آل سعود رسماً اعلام کرد که نصف هزینه جنگ را ما پرداخت می‌کنیم؛یعنی" اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّار" را نه تنها رعایت نکردند و در مقابل کفر نایستادند؛ بلکه به کفار هم در قتل عام مسلمانان و به خاک و خون کشیدن مردم مسلمان عراق کمک کردند.

عضوفراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با تاکید براین که آل سعود از یک طرف قرآن چاپ می‌کنند و به مردم به مسلمانان قرآن هدیه می دهند و از طرف دیگر آیات قرآن را زیر پا می گذارند،خاطرنشان کرد: مولا علی (علیه السلام) در حدیثی می فرمایند:چه بسیارند قاریان قرآن که قرآن آنها را لعنت و نفرین می‌کند و سوال کننده است می پرسد که قرآنی که بر تلاوت هر آیه آن فضیلتی وجود دارد،چرا قاری خودش را لعن می کند؟امام می فرمایند؛تلاوت کننده و قاری ای که به آیات قرآن عمل نمی کند،لعن می شود.

لارگانی با بیان اینکه دراین موقعیت مصداق بارز اینکه آیات قرآن زیرپا گذاشته شده است،آل سعود خبیث و بعضی از حکام کشورهای عربی است،تصریح کرد:آل خلیفه هم در بحرین چنین خصوصیاتی دارد یا در بعضی کشورهای مسلمان منطقه به جای اینکه از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین،لبنان، افغانستان، عراق و سوریه دفاع کنند و داعش را محکوم کنند، به ارتش آمریکا و داعشی ها کمک می‌کنند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به این که کشورهای مرتجع منطقه برای قتل عام مسلمانان و غیرمسلمانان دلارهای نفتی را دراختیار داعش قرار می‌دهند،تصریح کرد:داعشی ها برای اینکه بخواهند چهره کریهی از اسلام نشان دهند و رعب و وحشت ایجاد کنند؛برخی از غیرمسلمانان را هم کشتار می کنند و برای اینکه بخواهند چهره اسلام را خونبار نشان دهند؛با پرچم "لا اله الا الله" می آیند اما بویی از انسانیت نبرده اند.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها