کد خبر: 286336
|
۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۰۸:۳۲:۱۴
| |

معاون وزیر آموزش و پرورش:

برگزاری اردوی آموزشی کنکور در مناطق سیل‌زده لرستان فراهم شد

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: مقدمات اردوی آموزشی دانش‌آموزان کنکوری‌ مناطق سیل‌زده استان لرستان فراهم شد.

برگزاری اردوی آموزشی کنکور در مناطق سیل‌زده لرستان فراهم شد
کد خبر: 286336
|
۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۰۸:۳۲:۱۴

اعتمادآنلاین| ‌ مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش و نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش در استان خوزستان درباره برنامه این وزارتخانه برای دانش‌آموزان کنکوری در مناطق سیل‌زده اظهار کرد: اردوی آموزشی را برای دانش‌آموزان در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: شورای مؤسسان مدارس غیردولتی تهران کار را در لرستان در بخش پلدختر و معمولان از هفته گذشته آغاز کردند و هماهنگی انجام شده است.

زینی‌وند اضافه کرد: با توجه به اینکه تعداد دانش‌آموزان کنکوری این شهرها و روستاهای اطراف آن زیاد است، امکان هماهنگی آنها برای حضور در تهران سخت است چرا که نمایندگانی از تهران به لرستان رفتند و وضعیت تمام مدارس دولتی و غیردولتی سیل‌زده ارزیابی شد و در نهایت با همفکری رؤسای مناطق، مدیرکل آموزش و پرورش استان و دانش‌آموزان و خانواده‌های‌شان، مقرر شد که دانش‌آموزان در همان استان در اردوی آموزشی شرکت کنند.

وی افزود: مدیرکل آموزش و پرورش لرستان 2 فضا را برای اردوی آموزشی معرفی کرده است تا دانش‌آموزان را از اطراف به این مکان‌ها بیاورند و اردوی آموزشی شبانه‌روزی برگزار شود.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: برای دانش‌آموزان خوزستان نیز جلسه‌ای روز دوشنبه این هفته با حضور رؤسای شورای مؤسسان مدارس و مراکز غیردولتی کشور و تهران برگزار می‌شود تا تصمیم‌گیری شده و اردو برگزار شود و هزینه‌ها نیز تقبل می‌شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها