کد خبر: 286445
|
۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۱۳:۲۵:۲۰
| |

مدیرکل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو:

هیچ تضمینی برای سلامت داروهای تبلیغات ماهواره وجود ندارد

مدیرکل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه تبلیغات داروهای طبیعی مشمول ضوابط و مقررات است، گفت: هیچ ضمانتی برای سلامت فراورده‌هایی که در ماهواره تبلیغ می‌شوند، وجود ندارد.

هیچ تضمینی برای سلامت داروهای تبلیغات ماهواره وجود ندارد
کد خبر: 286445
|
۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۱۳:۲۵:۲۰

اعتمادآنلاین| ‌ مهناز خانوی مدیرکل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو در مورد تبلیغات داروهای طبیعی، عنوان کرد: تبلیغات این فراورده‌ها فقط درصورتی در رسانه مجاز است که از سازمان غذا و دارو مجوز گرفته باشند.

وی افزود: براساس برگزاری جلساتی با معاونت بازرگانی صدا و سیما، مقرر شد شرکت‌هایی که قصد تبلیغات محصول خود را داشته باشند، باید ضمن طی مراحل مشخص فراورده مورد بررسی قرار گرفته و اصالت پرونده تولید مشخص شود.

مدیرکل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با بیان اینکه متن تبلیغ داروهای طبیعی مورد بررسی قرار می‌گیرد، عنوان کرد: سازمان غذا و دارو بر واقعی بودن کارکرد محصول تبلیغاتی توجه ویژه دارد که بر همین اساس فرایند تبلیغات و صدور مجوز آن تنها براهی موارد خاص قابل انجام است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ ضمانتی برای سلامت فراورده هایی تبلیغاتی در شبکه‌های ماهواره‌ای وجود ندارد، عنوان کرد: به قطع فراورده‌هایی که از شبکه‌های رسمی تبلیغ نمی‌شود؛ به این معناست که امکان گرفتن مجوز برای تبلیغ رسمی را نداشته‌اند و در نتیجه خرید و مصرف این فراورده‌ها اعم از داروهای چاقی، لاغری، انواع مکمل‌ها و ... پیشنهاد نمی‌شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها