امید نورافکن:

دوست دارم در استقلال بمانم اما شارلوا باید موافقت کند

امید نورافکن، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال تأکید کرد تیم الهلال عربستان قطعاً برای جبران نتیجه دیدار رفت به مصاف آنها خواهد آمد.

دوست دارم در استقلال بمانم اما شارلوا باید موافقت کند
کد خبر: 286447
|
۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۱۳:۲۸:۵۰

اعتمادآنلاین| ‌ امید نورافکن در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیمش اظهار داشت: ما امروز تهران را ترک می‌کنیم و به ابوظبی می‌رویم. دو جلسه تمرین در این شهر داریم و قطعاً بازی خیلی سختی مقابل الهلال خواهیم داشت. ما بازی رفت را بردیم و قطعاً حریف برای جبران آن نتیجه به زمین می‌آید، اما ما هم نیاز مبرم به سه امتیاز بازی داریم و ان‌شاءالله با تمرکزی که داریم بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در مورد شرایط تیم استقلال در لیگ برتر نیز تصریح کرد: ما پنج امتیاز عقب هستیم و چهار بازی دیگر در لیگ داریم. تا آخرین روز باید همه‌ی امتیازات را بگیریم و امیدوار باشیم. اگر خدا بخواهد قهرمان می‌شویم. امتیازات زیادی از دست دادیم، اما تلاش می‌کنیم تا تمام امتیازات را کسب کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال امید کشورمان در خصوص شایعاتی که درباره برکناری زلاتکو کرانچار مطرح شده است،‌ گفت:‌ ما تقریباً شش ماه است با کرانچار کار می‌کنیم. من نظر خودم را می‌گویم. خیلی چیزها به شخصه از او یاد گرفتم و توانستیم به مرحله بعد مسابقات مقدماتی المپیک هم صعود کنیم، اما تصمیم‌گیرنده در این مورد نه من هستم و نه بازیکنان. هر تصمیمی گرفته شود ما تابع آن خواهیم بود.

«در بازی قبل مثل یک بزرگ‌تر کنار مهدی قائدی بودی و مثل اینکه قرار است مواظب او باشی.»، نورافکن در واکنش به طرح این موضوع گفت: نه، این‌طور نیست. از جمله بزرگ‌تر و این حرف‌ها خوشم نمی‌آید. ما با هم همسن هستیم. قائدی مشکل زیادی داشته است و امیدوارم در بازی با الهلال و سایر مسابقات هم بدرخشد و در نهایت هم بتواند لژیونر شود.

وی در مورد اینکه آیا فصل آینده نیز در استقلال حضور خواهد داشت یا خیر، عنوان کرد: پیشنهاداتی از استقلال داشتم و از صمیم قلب هم دوست دارم در این تیم بمانم، اما تصمیم‌گیرنده تنها من نیستم و باشگاه شارلوا هم باید موافق این موضوع باشد، در غیر این‌صورت باید به این باشگاه برگردم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها