کد خبر: 286580
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۱ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

یکطرفه شدن آمد و شد انواع وسیله نقلیه در جاده چالوس و هراز

رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده‌های چالوس و هراز از عصر امروز خبر داد.

یکطرفه شدن آمد و شد انواع وسیله نقلیه در جاده چالوس و هراز
کد خبر: 286580
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۱ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 امروز از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت 17 تا 24 روز یکشنبه از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

وی به محدودیت ترافیکی جاده هراز نیز اشاره کرد و افزود: رفت وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 امروز از رودهن به آمل ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 روز یکشنبه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت رفت وآمد انواع کشنده‌های سنگین در جاده‌های هراز و سوادکوه خبر داد و افزود: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح تا 24 امروز در جاده هراز ممنوع شد.

سرهنگ قدمی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور سوادکوه - قائم شهر، افزود: آمد وشد همه تریلر‌ها به استثنای تریلر‌های حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 24 امروز از شمال به جنوب جاده قائم شهر به سوادکوه ممنوع است.

وی گفت: رفت و آمد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی در جاده‌های کرج - چالوس، هراز و سوادکوه تا ساعت 12 ظهر فردا ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره 24434 و 24420 با پیش شماره 011 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها