کتایون خسرویار، سرمربی تیم فوتبال زیر ۱۹ سال زنان:

برای جذب اسپانسر باید جایگاهمان را بالاتر ببریم

تیم کتایون خسرویار در اولین مسابقه خود به مصاف ویتنام خواهد رفت و به دلیل اردوهای منظم و تمرینات زیاد امید‌ بسیاری به صعود این تیم وجود دارد.

برای جذب اسپانسر باید جایگاهمان را بالاتر ببریم
کد خبر: 286665
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۱ ۱۳:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ تیم فوتبال زیر 19 سال زنان سه‌شنبه سوم اردیبهشت ماه عازم مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا خواهد شد. آن‌ها در این مسابقات با کره‌ جنوبی، ویتنام و لبنان هم‌گروه هستند.

تیم کتایون خسرویار در اولین مسابقه خود به مصاف ویتنام خواهد رفت. به دلیل اردوهای منظم و تمرینات زیاد امید‌های بسیاری به صعود این تیم وجود دارد.

کتایون خسرویار در نشست مطبوعاتی قبل از اعزام تیم در مرکز ملی فوتبال پاسخگوی رسانه‌ها بود. خسرویار که پیش از این و در دور نخست مسابقات از شرایط مالی تیم ناراضی بود، در مورد اسپانسرینگ تیم فوتبال زنان گفت: چون تیم هنوز به سطح بالایی نرسیده است اسپانسری قوی ندارد و برای جذب این اسپانسر باید بیشتر تلاش کنیم و جایگاهمان را ارتقا بدهیم، همان ‌کاری که تیم فوتسال کرد و با دو قهرمانی در آسیا توانست اسپانسرهای قوی را جذب کند.

فدراسیون اما در این مدت از ما حمایت زیادی کرده است. من برنامه یکسال و دو ماه را در اختیار آن‌ها قرار دادم و اردوها همه طبق برنامه برگزار شد. دو تورنمنت در روسیه رفتیم و یکبار به ایتالیا رفتیم و دو بازی هم با تیم اردن انجام دادیم، اما برای جذب اسپانسر باید تلاش کنیم.

خسرویار در مورد بازیکنان دو ملیتی تیم گفت: من قبل از شروع اردوها به آمریکا رفتم و نزدیک به یکماه در تمرینات کیمیا رحیمی‌نیا و ویدا رعیت‌پرورحضور داشتم و آن‌ها برای تاکتیک مد نظر من بسیار موثر هستند. در حال حاضر تمرینات اختصاصی ما را انجام می‌دهند و هر روز با مربی آن‌ها در ارتباط هستیم. ملیکا محمدی هم با وجود اینکه اوایل برای هماهنگی با تیم مشکل داشت حالا با سیستم بازی ما هماهنگ شده است. اما سوفیا به دلیل مشکل ریه نمی‌تواند در این بازی‌ها تیم را همراهی کند.

کتایون خسرویار در خصوص حضورش در یکی از باشگاه‌های آمریکایی و شایعه بستن قرارداد با این تیم گفت: اگر فدراسیون مرا کنار تیم بخواهد و تیم از گروه بالا بیاید می‌مانم. در واقع قرارداد روی میز است اما همه‌چیز بستگی به نتیجه این مسابقات دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها