به دلیل سیلاب؛

تخلیه روستای «داشک» شهرستان هیرمند به دلیل سیلاب

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان وبلوچستان گفت: به دلیل افزایش سیلاب ورودی از کشور افغانستان روستای «داشک» شهرستان هیرمند تخلیه شد.

تخلیه روستای «داشک» شهرستان هیرمند به دلیل سیلاب
کد خبر: 286717
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۱ ۱۳:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ عبدالرحمن شهنوازی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان وبلوچستان بیان داشت: به دلیل افزایش سیلاب ورودی از کشور افغانستان به شمال استان سیستان و بلوچستان و به دنبال آن طغیان رودخانه هیرمند، روستای «داشک» شهرستان هیرمند تخلیه شد.

وی با اشاره به اینکه مردم این روستا در شهرک صنعتی شهرستان هیرمند اسکان موقت داده شدند، افزود: به دنبال افزایش حجم ورودی سیلاب دیواره حفاظتی سیل بر روی رودخانه «نیاتک» در چندین نقطه تخریب شده است و به همین دلیل روستای «داشک» را آب فرا گرفت.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان وبلوچستان تصریح کرد: در حال حاضر همه مدیران و نیروهای امدادی منطقه سیستان در آماده باش کامل بسر می‌برند و ماشین آلات سنگین در نقاط آسیب پذیر مشغول انجام عملیات تقویت و استحکام بخشی هستند.

وی با اشاره به اینکه 31 نقطه حادثه خیز در منطقه سیستان شناسایی شده است، ادامه داد: در حال حاضر سیلاب در حال هدایت به سمت تالاب بین المللی هامون است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها