کد خبر: 286767
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۲ ۱۸:۰۰:۰۰
| |

حسین انتظامی، سرپرست سازمان سینمایی در گفت‌وگوی ویدئویی با اعتمادآنلاین:

باید دید آیا سینماگران با حضور من موافق هستند یا نه/ برای ادغام دو جشنواره فیلم فجر باید به جمع‌بندی برسیم

حسین انتظامی، سرپرست سازمان سینمایی درباره زمان قطعی صدور حکم معاونت سازمان سینمایی گفت: «هرچند که در زمان کنونی باید تمرکز بر جشنواره جهانی فجر باشد اما باید بگویم برای اینکه توفیق خدمت به سینما را داشته باشم، باید دو شرط من محقق شود. اول اینکه بتوانم کمکی به تولیدات سینمایی داشته باشم و دوم اینکه سینماگران نیز با حضور من موافق باشند.»

حجم ویدیو: 8.83M | مدت زمان ویدیو: 00:03:25 دانلود ویدیو
کد خبر: 286767
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۲ ۱۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حسین انتظامی سرپرست سازمان سینمایی با حضور در پردیس سینمایی چارسو، عملکرد سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر را مورد ارزیابی قرار داد. سرپرست سازمان سینمایی، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره زمان قطعی صدور حکم معاونت سازمان سینمایی گفت: «هرچند که در زمان کنونی باید تمرکز بر جشنواره جهانی فجر باشد، اما باید بگویم برای اینکه توفیق خدمت به سینما را داشته باشم، باید دو شرط من محقق شود. اول اینکه بتوانم کمکی به تولیدات سینمایی داشته باشم و دوم اینکه سینماگران نیز با حضور من موافق باشند.»

انتظامی همچنین درباره پیشنهاد ادغام دو جشنواره گفت: «باید پس از جشنواره جمع‌بندی‌ درمورد این مسأله صورت گیرد.»

او با بیان اینکه در هفته‌های آینده برنامه جشنواره‌ها به‌طور قطعی مشخص خواهد شد، گفت: «باید دستورالعمل‌های هر جشنواره نوشته و ارزیابی شود. همچنین از سینماگران و ارگان‌های مختلف می‌خواهیم در این مورد مشارکت و اظهارنظر داشته باشند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها