سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان، معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه:

تلاش برای کنترل ورودی آب از رودخانه هامون/ استقرار 100 دستگاه از ماشین‌آلات مهندسی نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل‌زده شرق کشور

سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان، معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اقدامات این نیرو در امدادرسانی به سیل‌زدگان شرق و جنوب شرق کشور، گفت: بیش از 100 دستگاه از ماشین آلات مهندسی نیروی زمینی سپاه در منطقه شرق کشور برای اقدامات مهندسی در بحث سیل مستقر شده‌اند.

تلاش برای کنترل ورودی آب از رودخانه هامون/ استقرار 100 دستگاه از ماشین‌آلات مهندسی نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل‌زده شرق کشور
کد خبر: 286794
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۲ ۰۸:۲۳:۳۲

اعتمادآنلاین| سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اقدامات این نیرو در امدادرسانی به مناطق سیل زده شرق و جنوب شرق کشور از جمله منطقه بردسکن، کلات، زابل و زهک، گفت: 5 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده شرق و جنوب شرق کشور توزیع می شود.

وی افزود: هم اکنون بیش از 100 دستگاه از ماشین آلات مهندسی نیروی زمینی سپاه در منطقه شرق کشور برای اقدامات مهندسی در بحث سیل مستقر شده اند.

وی با بیان اقدامات مهندسی نیروی زمینی سپاه برای کنترل ورودی آب از رودخانه هامون، تصریح کرد: در صورت نیاز مسیر فرعی ورودی آب از رودخانه به سیستان به منظور هدایت سیلاب به منطقه کم خطر بازگشایی می شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در پایان با اشاره به اهمیت کنترل سیلاب در استان‌های شرقی کشور، خاطرنشان کرد: نیروی زمینی سپاه با همه امکانات به میدان آمده و تلاش می کند تا خسارت های احتمالی را به حداقل برساند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها