با تصویب مجلس

ادامه رسیدگی به طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس به سه‌شنبه موکول شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی مواد "7" و "8" طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را به فردا (سه‌شنبه) موکول کردند.

ادامه رسیدگی به طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس به سه‌شنبه موکول شد
کد خبر: 286827
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۲ ۰۹:۰۲:۰۶

اعتمادآنلاین| در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی اصلاحیه طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستور کار نمایندگان قرار گرفت. در این اصلاحیه مواد 7 و 8 این طرح باید مورد بررسی قرار می گرفت.

حسینعلی حاجی دلیگانی، قبل از ورود به این اصلاحیه در اخطاری، بیان‌ کرد: هفته‌ گذشته در روز سه‌شنبه آقای لاریجانی برای بررسی مواد 7 و 8 این اصلاحیه را به کمیسیون ارجاع دادند، اما پس از آن کمیسیون جلسه‌ای نداشته است و حتی گزارشی مجددا چاپ نشده است تا در اختیار نمایندگان قرار گیرد و لذا در حال‌ حاضر نمی‌توان وارد این طرح شد.

در ادامه محمدجواد کولیوند، رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در توضیحاتی، بیان‌ کرد: ما ارجاعی‌های صحن علنی را در کمیسیون بررسی کرده و حتی پیشنهاداتی که به دست ما رسیده است را بررسی کردیم و در طرح قرار دادیم، سپس اصلاحیه‌ چاپ شد و به صحن علنی مجلس شورای اسلامی آمد، اما آقای لاریجانی فرمودند که مواد 7 و 8 که در اصلاحیه آمده است، اگر ابهامی وجود دارد در کمیسیون بررسی شود و بعد به صحن بیاید. بنده نیز امروز صبح با اعضای کمیسیون جلسه گذاشته و بررسی‌های لازم را انجام دادیم. تنها در برخی از جاها تغییرات جزئی اعمال شد که در کلیات مواد تغییری ایجاد نمی‌کند. بنده نیز تغییرات جزئی را در اختیار هیات رییسه قرار دادم.

در ادامه‌ رییس مجلس شورای اسلامی ارجاع مجدد این اصلاحیه را برای بررسی بیشتر به کمیسیون به رای گذاشت و با موافقت نمایندگان تایید شد.

منبع:ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها