کد خبر: 286931
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۲ ۱۰:۵۲:۰۰
| |

رئیس پلیس راه استان مطرح کرد:

از سفرهای غیرضروری در جاده‌های مازندران خودداری کنید/ احتمال ریزش کوه و بهمن در ارتفاعات

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به هشدار هواشناسی، پرهیز از سفرهای غیرضروری در جاده‌های استان تا چهارشنبه این هفته را مورد تاکید قرار داد وبیان داشت: احتمال ریزش کوه، سنگ، بهمن و بارش برف و بوران و نیز باران در ارتفاعات مازندران وجود دارد.

از سفرهای غیرضروری در جاده‌های مازندران خودداری کنید/ احتمال ریزش کوه و بهمن در ارتفاعات
کد خبر: 286931
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۲ ۱۰:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس‌راه مازندران با بیان اینکه ترافیک هم اکنون در جاده‌های کوهستانی مازندران پرحجم و روان و سطح راه‌ها لغزنده گزارش شده است، گفت: مه گرفتگی در ارتفاعات جاده سوادکوه و تلمادره (جاده کیاسر) تاحدودی موجب محدودیت دید شده و امروز محدودیتی برای تردد خودروها وجود ندارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به هشدار هواشناسی، پرهیز از سفرهای غیرضروری در جاده‌های استان تا چهارشنبه این هفته را مورد تاکید قرار داد و افزود: احتمال ریزش کوه، سنگ، بهمن و بارش برف و بوران و نیز باران در ارتفاعات مازندران وجود دارد.

قدمی با بیان اینکه سابقه قبلی این ریزش‌ها در جاده های کوهستانی مازندران موجب ایجاد سیلاب در سطح راه‌ها و نیز راه بندان و اختلال در تردد خودروها شده است، گفت: تا حدامکان رانندگان سفر خود را (جاده‌های کوهستانی) در روز انجام داده و به شب موکول نکنند. همچنین مسافرین از سفرهای غیرضروری جدا خودداری کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه، حرکت با چراغ روشن، رعایت فاصله طولی، توجه کامل به جلو و نیز به همراه داشتن تجهیزات لازم افزود: از بوق زدن و توقف در نقاطی که احتمال سقوط و ریزش بیشتر است، اجتناب کنند.

سرهنگ قدمی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 21824434 و 21824420 و پیش شماره 011 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه ‌های استان است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها