کد خبر: 286997
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۲ ۱۲:۳۴:۰۰
| |

محمدپنجعلی پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گو با اعتمادآنلاین:

هواداران برگ برنده پرسپولیس در دیدار با الاهلی هستند/ شرایط برای قهرمانی دوباره پرسپولیس سخت است/ جانشین یحیوی به زودی معرفی می‌شود

محمد پنجعلی پیشکسوت فوتبال ایران گفت: پرسپولیس بازی حساسی برابر نماینده عربستان دارد.

هواداران برگ برنده پرسپولیس در دیدار با الاهلی هستند/ شرایط برای قهرمانی دوباره پرسپولیس سخت است/ جانشین یحیوی به زودی معرفی می‌شود
کد خبر: 286997
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۲ ۱۲:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمد حمیدی: پرسپولیس امروز در حالی به مصاف الاهلی عربستان می‌رود که در بازی قبل توانست این تیم قدرتمند را شکست دهد و اولین بردش در این فصل لیگ قهرمانان را کسب کند. صدرنشین لیگ برتر ایران به‌خوبی می‌داند که برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا نیاز به سه امتیاز این بازی دارد. سه امتیازی که می‌تواند شرایط روحی این تیم را در ادامه بازی‌های آسیایی و حتی لیگ برتر بهتر کند.

محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی امشب پرسپولیس برابر الاهلی به اعتمادآنلاین گفت: پرسپولیس بازی حساسی برابر نماینده عربستان دارد. خوشبختانه تیم شرایط خوبی دارد، پرسپولیس هم در لیگ و هم در آسیا به‌خوبی حاضرشده و فکر می‌کنم می‌تواند در این بازی هم پیروز از زمین خارج شود.

این مدافع پیشین پرسپولیس حضور هواداران در این بازی را برگ برنده تیم برانکو دانست و گفت: خوشبختانه هواداران پرسپولیس همیشه حامی این تیم بودند و در این بازی هم ایرانیان مقیم دبی به ورزشگاه خواهند آمد تا از تیم پرسپولیس حمایت کنند. این برگ برنده پرسپولیس در این بازی خواهد بود.

مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس درباره شرایط پرسپولیس در لیگ برتر و احتمال قهرمانی پرسپولیس در لیگ هم گفت: برانکو و شاگردانش بازی‌های سختی در لیگ دارند. همه بازی‌ها حکم فینال را برای پرسپولیس دارد. بازیکنان هم به‌خوبی از این موضوع آگاه هستند و با تمرکز به کار خودشان ادامه خواهند داد. باید قبول کنیم که 5 امتیاز حاشیه امنیت خوبی نیست. پرسپولیس با سپاهان و تراکتورسازی بازی دارد. تیم‌هایی که برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش می‌کنند. همین موضوع باعث می‌شود که شرایط برای قهرمانی دوباره سخت شود.

پنجعلی درباره جانشین یحیوی در تیم امید پرسپولیس گفت: سعی می‌کنیم که از دروازه‌بانان خوب پرسپولیس استفاده کنیم. با تعدادی از آن‌ها هم‌صحبت کرده‌ایم اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم. تلاش می‌کنیم بهترین گزینه را برای تیم امید انتخاب کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها