سرمربی چلسی:

رسانه‌ها در مورد لیگ قهرمانان اروپا بزرگنمایی می‌کنند

مائوریسیو ساری در صحبت‌هایی جالب توجه عنوان کرد رسانه‌ها باعث بزرگنمایی مفرط لیگ قهرمانان اروپا شده‌اند.

رسانه‌ها در مورد لیگ قهرمانان اروپا بزرگنمایی می‌کنند
کد خبر: 287000
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۲ ۱۲:۳۸:۵۲

اعتمادآنلاین| ‌ چلسی یکی از تیم‌هایی است که تلاش زیادی می‌کند تا در پایان فصل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد.مائوریسیو ساری، سرمربی ایتالیایی تیم چلسی در صحبت‌هایی قبل از بازی برابر برنلی گفت: من فکر می‌کنم رسانه‌ها خیلی بیش از حد به لیگ قهرمانان بها می‌دهند و باعث بزرگنمایی آن شدند. درست است که لیگ قهرمانان معتبرترین رقابت‌های باشگاهی است ولی به صورت تک حذفی است و در خیلی از موارد نیاز است شانس با شما یار باشد تا بتواند در این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشته باشید.

چلسی در حالی در هفته سی و پنجم لیگ برتر برابر برنلی قرار می‌گیرد که در نیمه نهایی لیگ اروپا باید برابراینتراخت فرانکفورت قرار گیرد. قهرمانی در لیگ اروپا باعث خواهد شد تا چلسی به صورت مستقیم جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.

ساری در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: دوست داریم قهرمانی در لیگ اروپا را به دست بیاوریم نه برای این که به صورت مستقیم جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را داشته باشیم بلکه دوست داریم علاوه بر قهرمانی در لیگ اروپا در لیگ برتر نیز بین چهار تیم نخست قرار گیریم. در این 4 هفته پایانی همه بازی‌ها دشوار و سخت است و هیچ بازی آسانی نخواهیم داشت و باید بتوانیم بیش‌ترین امتیاز ممکن را از این بازی‌ها به دست بیاوریم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها