کد خبر: 287030
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۲ ۱۳:۲۱:۱۷
| |

در جلسه‌ای با رئیس مجلس

هیأتی از کمیسیون آموزش تغییر در نحوه برگزاری کنکور را بررسی می‌کند

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از برگزاری جلسه‌ای با رئیس مجلس برای تصمیم‌گیری در خصوص روند برگزاری کنکور سراسری در سال‌های آینده خبر داد.

هیأتی از کمیسیون آموزش تغییر در نحوه برگزاری کنکور را بررسی می‌کند
کد خبر: 287030
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۲ ۱۳:۲۱:۱۷

اعتمادآنلاین| قاسم احمدی لاشکی در حاشیه جلسه علنی امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران اعلام کرد: امروز جلسه‌ای با حضور آقای عارف رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات، جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، خدایی رئیس سازمان سنجش، بیرانمندی رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون و بنده با رئیس مجلس برای بررسی روند برگزاری کنکور در سال‌های آینده برگزار می‌شود.

وی توضیح داد: ما می‌خواهیم روند برگزاری کنکور به گونه‌ای باشد که دیگر برای داوطلبان استرس‌زا نباشد. نمونه آن برگزاری کنکور در برخی از کشورهای اروپایی است که آن‌ها دو آزمون یکی برای کسب حداقل نمره عمومی و آزمون دیگری برای کسب حداقل نمره تخصصی برگزاری می‌کنند که نمرات آزمون دو سال اعتبار دارد. در این شرایط استرس و فشار به داوطلبان کم شده و آن‌ها با خیال راحت‌تر برای کنکور برنامه‌ریزی می‌کنند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره وضعیت کنکور سراسری برای سیل زدگان نیز گفت که قرار است امروز در این جلسه هم تصمیم گیری شود که آیا به داوطلبان به مناطق سیل زده سهمیه داده می‌شود و یا اینکه کنکور به تأخیر می‌افتد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها