کد خبر: 287068
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۲ ۱۹:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸

از بازدید وزیر ورزش از مناطق سیل‌زده تا لیست خرید زیدان

بازدید وزیر ورزش و جوانان از مناطق سیل‌زده، واکنش مدیرعامل استقلال به حضور دژاگه در این تیم، هزینه 400 میلیون یورویی رئال برای خرید بازیکن و... از مهم‌ترین خبرهای ورزشی 2 اردیبهشت‌ماه 1398 است.

از بازدید وزیر ورزش از مناطق سیل‌زده تا لیست خرید زیدان
کد خبر: 287068
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۲ ۱۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ تمام اعتبارات مورد نیاز سیل‌زدگان پرداخت می‌شود؛ سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در جریان بازدید از مناطق سیل‌زده خوزستان گفت: تمام اعتبارات مورد نیاز سیل‌زدگان پرداخت می‌شود.

واکنش باشگاه استقلال به شایعه جذب دژاگه؛ فتحی، مدیرعامل استقلال به شایعه حضور دژاگه در این تیم واکنش نشان داد و گفت: دژاگه بازیکن محترمی است ولی باشگاه استقلال هیچ صحبتی در این مورد انجام نداده، ضمن آنکه ما بازی‌های مهم و حساسی داریم و به همین دلیل روی مباحث نقل و انتقالاتی هیچ اقدامی انجام نداده‌ایم.

رئال مادرید در تابستان 400 میلیون یورو هزینه می‌کند؛ زیدان برای فصل آینده لیست خریدی پر ستاره و البته گرانقیمت را آماده کرده، لیستی که با حضور ستارگانی چون اریکسن و هازارد بسیار پر بار به نظر می‌رسد و ارزش آن از 400 میلیون یورو فراتر می‌رود.

درخواست سپیدرود از سازمان لیگ؛ چهارهفته پایانی همزمان برگزار شود؛ باشگاه سپیدرود رشت با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ برتر فوتبال، خواهان برگزاری هم‌زمان دیدارهای این تیم و نفت مسجدسلیمان در چهار هفته پایانی لیگ برتر شد.

پوپک بسامی با مهار وزنه 143 کیلوگرم چهارم آسیا شد؛ پوپک بسامی در گروه B دسته 55 کیلوگرم مسابقات وزنه برداری زنان آسیا با مجموع 143 کیلوگرم به کار خود پایان داد. او در جمع 5 وزنه‌بردار حاضر در گروه B به مقام چهارم رسید‌.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها