سیدحسین نقوی‌حسینی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

طرح اقدام متقابل علیه آمریکا اصلاح شد/ متن نهایی به کمیسیون امنیت ملی تحویل شد

سیدحسین نقوی‌حسینی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از اصلاح طرح «اقدام متقابل علیه آمریکا» در جلسه کمیته کمیسیون امنیت ملی خبر داد.

طرح اقدام متقابل علیه آمریکا اصلاح شد/ متن نهایی به کمیسیون امنیت ملی تحویل شد
کد خبر: 287076
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۲ ۱۴:۳۷:۲۰

اعتمادآنلاین| سیدحسین نقوی‌حسینی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست غیر علنی صبح امروز مجلس، گفت: با توجه به اینکه طرح دو فوریتی «اقدام مقابله به مثل در برابر آمریکا در پی قرار دادن نام سپاه در لیست گروههای تروریستی» در دستور کار امروز مجلس قرار داشت، پیش از جلسه علنی لاریجانی رئیس مجلس اعلام کرد برخی از مواد این طرح ممکن است تبعات حقوقی داشته باشد و در مناسبات با همسایگان تاثیر گذار باشد.

وی با بیان اینکه نظر رئیس مجلس بر این بود تا در این طرح اصلاحاتی اعمال شود، ادامه داد: البته روز گذشته نیز آقای لاریجانی این موضوع را به آقای فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اعلام کرده بود و پیرو این موضوع، کمیسیون 7 صبح امروز جلسه‌ای فوق العاده برگزار کرد که اعضای کمیسیون با اعمال اصلاحات در این طرح مخالفت کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اعلام اینکه پس از ارجاع این طرح به کمیسیون، کمیته‌ای که این موضوع را پیگیری می‌کند تشکیل جلسه داد و طرح مذکور را اصلاح کرد، گفت: در این جلسه معاون وزارت امورخارجه، معاون حقوقی سپاه، معاون حقوقی وزارت دفاع از سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات حضور داشتند.

نقوی حسینی اضافه کرد : پس از حدود 3 ساعت جلسه اصلاحاتی در طرح مذکور ایجاد شد و متن نهایی تدوین و برای تصویب در صحن کمیسیون به کمیسیون ارائه شد.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها