تصویب مصوبه 10 میلیاردی برای کمک به سیل‌زدگان

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه مصوبه‌ای در شورا داشتیم که برای کمک به سیل‌زده‌ها تنظیم شده است، گفت: در این راستا 10 میلیارد تومان تصویب شده است.

تصویب مصوبه 10 میلیاردی برای کمک به سیل‌زدگان
کد خبر: 287087
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۲ ۱۴:۴۸:۴۱

اعتمادآنلاین| ‌ محسن هاشمی در جلسه بررسی مشکلات سیل استان لرستان با تبریک ایام شعبانیه اظهار کرد: بحث مهدویت به جبران بی‌عدالتی‌ها و نابسامانی‌ها و کمک به منجی عالم بشریت که همان رسیدن به کمال است معطوف می‌شود و هدف همه ما همین موضوع است.

وی با بیان اینکه هدف نهضت جمهوری اسلامی و امام خمینی(ره) نیز همین موضوع بوده است، ادامه داد: ایشان به ما یاد دادند که در دوران غیبت ساکت ننشینیم و تلاش کنیم تا فضا مهیای ظهور امام زمان(عج) شود.

هاشمی بیان کرد: امیدواریم همگی وظیفه خود را در مقابل انقلاب اسلامی انجام دهیم تا به تکالیفمان در اهداف مهدویت عمل کرده باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: تبلور فعالیت‌هایی که انجام دادیم طی این مدت در سیل‌های اخیر کشور نشان داده شد و شیعیان امام زمان(عج) به وظایف خود که کمک به انسان‌ها است پایدار بودند.

وی با بیان اینکه مجموعه فعالیت‌های شهرداری و شورای شهر تهران عمل به وظایف انسانی و اسلامی بوده و منتی بر دیگران نیست، گفت: از همان ابتدای سیل که در استان گلستان روی داد اقدامات ویژه‌ای را آغاز کردیم و نیروها در این مناطق مستقر شدند.

هاشمی با اشاره به اینکه هم‌اکنون این امدادرسانی‌ها ادامه دارد، افزود: کم‌کم فعالیت‌ها در گلستان در حال پایان یافتن هستند و می‌توانیم تمرکز بیشتری روی لرستان و خوزستان داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران هدف از سفر به لرستان را بازدید از فعالیت‌های عناصر شهرداری در مناطق سیل‌زده عنوان کرد و ادامه داد: روز گذشته از خوزستان بازدید کردیم و دشت آزادگان به همراه چهار شهر دیگر در اختیار شهرداری تهران قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه 130 هزار نفر را تحت پوشش قرار داده‌ایم و کمک‌هایی به شهر اهواز داریم، گفت: در گلستان نیز آق‌قلا و گمیشان به ما محول شده و نیروهای ما از دو هفته پیش در پلدختر هم مستقر هستند.

هاشمی با اشاره به اینکه مصوبه‌ای در شورای شهر تهران داشتیم که برای کمک به سیل‌زده‌ها تنظیم شده است، افزود: در این راستا ده میلیارد تومان تصویب شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در مدیریت بحران ابتدا باید پیشگیری صورت گیرد، اضافه کرد: اقدامات در ادامه آن بسیار مهم بوده و دامنه زمانی انجام آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: با همت مهندس الویری، رئیس شورای عالی استان‌ها برنامه‌ریزی‌های بعدی را برای گسیل امدادرسانی‌ها خواهیم داشت و باید بررسی کنیم که تا چه حد امکان کمک‌رسانی داریم.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در کنار مردم لرستان هستیم، گفت: این استان پتانسیل‌هایی بالایی در زمینه گردشگری و کشاورزی دارد که باید مورد حمایت سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

وی ادامه داد: پدرم نیز در سفری که به لرستان داشت آن را سوئیس کوچکی عنوان کرد که باید از ظرفیت‌های آن به خوبی استفاده کنیم برای همین نیاز به تشویق سرمایه‌گذاران داریم و می‌توان نقدینگی‌ها را جذب فعالیت‌های مولدی کرد که توان ایجاد اشتغال دارند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها