کد خبر: 287285
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۳ ۱۰:۱۴:۱۱
| |

نامزد دموکرات ریاست‌جمهوری خواستار استیضاح ترامپ شد

یک نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا خواستار اقدام قاطع مجلس نمایندگان برای استیضاح دونالد ترامپ شد.

نامزد دموکرات ریاست‌جمهوری خواستار استیضاح ترامپ شد
کد خبر: 287285
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۳ ۱۰:۱۴:۱۱

اعتمادآنلاین| «کامالا هریس» سناتور آمریکایی و یکی از نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری در اظهاراتی گفت: مجلس نمایندگان باید اقدامات لازم برای استیضاح ترامپ را انجام دهد. به نظر من گزارش رابرت مولر دادستان ویژه پرونده روسیه نشان می‌دهد که شواهد روشنی در خصوص جلوگیری از اجرای عدالت توسط ترامپ وجود دارد.

او در ادامه افزود: ما دلایل خوب و روشنی داریم تا بر این باور باشیم که تحقیقات رابرت مولر شواهدی را نشان می‌دهد که این رئیس‌جمهور و دولتش در روند انسداد و جلوگیری از اجرای عدالت دست داشته‌اند. من بر این باورم که کنگره باید اقدامات لازم برای استیضاح رئیس‌جمهور را انجام دهد.

البته نتایج تحقیقات مولر درباره پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 نشان می‌دهد که کمپین انتخاباتی ترامپ هیچ گونه تبانی یا همکاری با روسیه نداشته است ولی مولر نتوانسته است به این جمع‌بندی برسد که آیا ترامپ مانع از اجرای عدالت شده است یا خیر.

هریس یکی از نامزدهای دموکرات ریاست‌جمهوری است که خواستار استیضاح ترامپ شده است. هفته گذشته نیز «الیزابت وارن» سناتور دموکرات آمریکایی خواستار اقدام مجلس نمایندگان برای استیضاح ترامپ شده بود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها