مردم چقدر از شرکت‌های خدمات اینترنت رضایت دارند؟

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران میزان رضایت کاربران از ارائه دهندگان خدمات ارتباطی را اعلام کرد که براساس آن شرکت مخابرات ایران در پایین ترین سطح قرار گرفت.

مردم چقدر از شرکت‌های خدمات اینترنت رضایت دارند؟
کد خبر: 287322
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۳ ۱۱:۱۱:۱۹

اعتمادآنلاین| سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران نتایج نظرسنجی کاربران بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات را در سامانه ارزیابی میزان رضایت مندی کاربران بخش سرویس های فناوری اطلاعات اعلام کرد؛ ارزیابی میزان رضایت مندی کاربران در بازه زمانی فروردین تا شهریورماه امسال در شاخص های مختلف انجام گرفته است.


تعداد شرکت های مورد ارزیابی 9 شرکت گزارش شده که بر این اساس شرکت مخابرات ایران در همه شاخص ها پایین ترین رضایت مندی مشترکان را نصیب خود کرده است.


بررسی سامانه ارزیابی میزان رضایت مندی کاربران در بخش سرویس های فناوری اطلاعات نشان می دهد در حالی که گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات شاتل امتیاز 17.55 در شاخص میزان رضایت مندی کاربران در اینترنت پرسرعت را تصاحب کرده است، شرکت مخابرات ایران در این زمینه امتیاز10.91 را از آن خود کرده است.


بررسی سامانه ارزیابی میزان رضایت مندی کاربران بیانگر آن است که شرکت انتقال داده های آسیاتک، شرکت انتقال داده های رهام داتک، شرکت داده گسترنوین(های وب) و پارس آنلاین مقام های دوم تا پنجم سطح رضایت مندی کاربران را به خود اختصاص داده اند.


مقایسه نتایج ارزیابی رضایت مندی کاربران در این دوره با بازه زمانی اردیبهشت تا آذرماه پارسال بیانگر آن است که در دوره قبل نیز گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات شاتل مقام نخست را کسب کرده بود.


گزارش سال گذشته این سامانه نشان می دهد مقام دوم رضایت مندی کاربران درحالی به شرکت داده گستر نوین(های وب) رسیده بود که در گزارش فروردین تا شهریورماه امسال این مقام به شرکت انتقال داده های آسیاتک رسیده است.


گزارش نتایج ارزیابی رضایتمندی کاربران در بازه زمانی اردیبهشت تا آذرماه پارسال بیانگر آن است که شرکت مخابرات ایران در آن زمان نیز همچنان در پایین ترین سطح رضایت مندی کاربران قرار داشته است.


افزایش سطح رضایت شهروندان از خدمات ارتباطی ثابت در دستور کار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار دارد؛ از این رو رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران چهاردهم مهرماه امسال گفت: برنامه نرم افزاری تلفن همراه برای رسیدگی به شکایت مشترکان ارتباطات و فناوری اطلاعات با قابلیت اطلاعات دهی و اطلاعات گیری راه اندازی می شود.


محمد حسین فلاح جوشقانی افزود: برنامه نرم افزاری تلفن همراه (اپ موبایلی) این قابلیت را دارد تا مشترکان کمبودهای پوشش شبکه اپراتورهای تلفن همراه را در لحظه گزارش کنند و علاوه بر آن از تحت پوشش بودن هر نقطه اطلاع کسب کنند.


وی ادامه داد: مشترکان می توانند شکایت های خود را نیز به صورت لحظه به لحظه از اپراتورها در این برنامه ثبت کرده و گزارش آن را دریافت کنند.


معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان ساخت: برنامه نرم افزاری تلفن همراه در کنار سامانه 195 که مبتنی بر نقشه است، تلاش دارد شفایت بیشتری در بخش خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد کند.


فلاح جوشقانی ادامه داد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در راستای تحقق دسترسی آزاد به اطلاعات بهمن ماه سال گذشته به سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات پیوسته است.


انتشار این گزارش در راستای تحقق انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و رعایت حقوق شهروندی صورت گرفته است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها