کد خبر: 287327
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۳ ۱۱:۱۶:۵۶
| |

دوپینگ وزنه‌بردار معلول ایران تایید شد

فرزین نوری وزنه بردار معلول کشورمان در دسته 72 کیلوگرم پس از تایید شدن تست دوپینگش به مدت چهار سال از حضور در میادین مختلف محروم شد.

دوپینگ وزنه‌بردار معلول ایران تایید شد
کد خبر: 287327
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۳ ۱۱:۱۶:۵۶

اعتمادآنلاین| فرزین نوری وزنه بردار معلول کشورمان در دسته 72 کیلوگرم که در بازی‌های پاراآسیایی 2017 جوانان در تابستان سال گذشته در امارات تست دوپینگ وی مثبت اعلام شده بود، با اعلام کمیته بین‌المللی پارالمپیک مثبت شدن تست دوپینگش مورد تأیید قرار گرفت و به مدت 4 سال از شرکت در میادین مختلف محروم شد.

بابک محمدی رئیس انجمن وزنه‌برداری معلولان با تأیید این خبر به ایسنا گفت: از اردیبهشت سال گذشته که مسؤولیت انجمن وزنه برداری معلولان را برعهده گرفتم تا به الان این وزنه بردار هیچ جایگاهی حتی در رده سنی جوانان نیز نداشت. وی تنها در بازی‌های پاراآسیایی جوانان در امارات در دسته 72 کیلوگرم شرکت کرده بود که در آن بازی‌ها موفق به کسب مدال نقره شد و از آن زمان تاکنون در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده است.

وی در پایان افزود: در طی یکسال اخیر وی حتی یک بار هم به تیم ملی دعوت نشده است که الان با این محرومیت بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو را از دست بدهد. حال این که بعضی‌ها عنوان کردند نوری پارالمپیک را از دست داد باید بگویم که وی جایگاهی در ساختار تیم ملی نداشته که الان با این محرومیت پارالمپیک 2020 را از دست بدهد. ما حتی در خرداد سال گذشته دو دوره مسابقات زیر 25 سال را برگزار کردیم که وی در این مسابقات نیز حضور نداشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها