فرشید اسماعیلی:

استقلال می‌تواند دوباره الهلال را شکست دهد

هافبک استقلال می‌گوید بعد از مشورت با دکتر نوروزی و شفر تصمیم به عمل جراحی گرفته است.

استقلال می‌تواند دوباره الهلال را شکست دهد
کد خبر: 287351
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۳ ۱۲:۰۸:۴۲

اعتمادآنلاین| فرشید اسماعیلی، هافبک استقلال که ابتدای هفته عمل جراحی خود را پشت سر گذاشته بود، درباره وضعیت خودش اظهار کرد: با کمک پزشکان باشگاه و پزشک جراح عمل جراحی خود را با موفقیت سپری کردم و حالا باید مراحل ریکاوری را پشت سر بگذارم. بیش‌تر از این نمی‌توانستم مصدومیت خود را تحمل کنم و مدت زیادی بود که با شرایط سخت برای استقلال به میدان رفتم و در نهایت با مشورتی که با دکتر نوروزی و آقای شفر داشتیم تصمیم گرفتم که عمل جراحی را انجام دهم.

او در ادامه صحبت‌هایش تصریح کرد: برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم؛ هر چند کنار تیم نیستم اما دل من با تیم است و ای کاش می‌توانستم کنار استقلال حضور داشته باشم. برای موفقیت استقلال و همبازیانم دعا می‌کنم ومی ‌دانم که تیم ما می‌تواند برابر الهلال نتیجه خوبی کسب کند و قدرت و اعتماد به نفس این کار را داریم. استقلال در بازی‌های اخیر بسیار خوب و موفق ظاهر شده و اطمینان دارم همین روند را ادامه می‌دهد و بهتر هم می‌شود.

اسماعیلی در پایان صحبت‌هایش گفت: از آقای فتحی بابت پیگیری‌های بعد و قبل عمل ایشان تشکر می‌کنم، همین طور از آقای شفر که پیگیر شرایطم بودند. به خصوص دکتر نوروزی که در چند ماه اخیر برای من سنگ تمام گذاشت و هر کاری توانست برایم انجام داد و پیگیر وضعیتم بود.

منبع: سایت باشگاه استقلال

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها