هواداران یونایتد می خواهند لیورپول به هیچ قیمتی قهرمان نشود

تصوری که در ماه های اخیر به پس زمینه غالب شهرآورد شهر منچستر بدل شده این است که هواداران تیم منچستریونایتد دوست دارند تیمشان در این بازی بازنده باشد و این موضوع را به دفعات به گوش «کایل واکر» مدافع منچسترسیتی رسانده اند.

هواداران یونایتد می خواهند لیورپول به هیچ قیمتی قهرمان نشود
کد خبر: 287417
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۳ ۱۴:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه میرر انگلیس روز سه شنبه نوشت: هواداران شیاطین سرخ ترجیح می دهند تا به دسته پایین تر سقوط کنند تا اینکه جام را تقدیم لیورپول کنند و این داستان حتی اگر صرفا در حد یک شوخی باشد، به دفعات از سوی هواداران یونایتد شنیده شده است.


این در حالی است که ستارگان منچسترسیتی نیز از این موضوع آگاهند؛ آنها داستان ها را شنیده اند و برخی از هواداران یونایتد به آنها گفته اند که ناراحتی آنها بابت باخت دربی تنها یک روز طول می کشد.


صرف نظر از خواسته هواداران، پس از شکست تحقیرآمیز مقابل بارسلونا و اورتون، همه در اولدترافورد به شدت در معرض خطر قرار دارند از سرمربی گرفته تا تک تک بازیکنان.


برای «کایل واکر» مدافع باشگاه منچسترسیتی که حرف های هواداران یونایتد را عجیب می داند؛ همچنان یک واکنش وجود دارد؛ 'هواداران منچستریونایتد به طور مشخص در شرایط سختی به سر می برند.'


واکر با لبخندی بر لب در این خصوص ادامه داد: زمان هایی که برای انجام کاری به خیابان میروم هواداران یونایتد به سراغ من می آیند و می گویند 'ترجیح می دهیم سیتی قهرمان شود تا لیورپول.'


وی افزود: شنیدن این حرف ها عجیب است اما از یک موضوع اطمینان دارم و آن هم این است که بازیکنان یونایتد قرار نیست برای ما فرش قرمز پهن کنند و بگویند 'بفرمایید، به ما گل بزنید.'


مدافع باشگاه سیتی در حالی که همچنان خنده پنهانی گوشه لبش قابل تشخیص بود، تاکید کرد: آنها کار را برای ما سخت می کنند چرا که یونایتد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به امتیازهای بازی ها نیاز دارد.


با این حال، برای اوله گونر سولشیر چیزی بیشتر از رسیدن به جمع چهار تیم نخست وجود دارد؛ مرد نروژی بی شک تحت فشار زیادی قرار دارد به ویژه با توجه به اینکه تنها چهار هفته پس از انتصاب به عنوان سرمربی دائمی شیاطین سرخ وارد بحران شده است و عدم توانایی وی برای انگیزه دادن به تیمی کاملا به انگیزه به وضوح قابل لمس و البته نگران کننده است.


بازیکنان یونایتد حتی نمی توانند تکرار نمایش خفت آور روز یکشنبه در گودیسون پارک را تصور کنند.


با این تفاسیر، واکر گول حرف های هواداران را نخواهد خورد چرا که او فصل گذشته با چشم های خود دیده بود که پیراهن یونایتد چه غرور و انگیزه ای را برای بازیکنان ایجاد کرد؛ جایی که حریف همشهری با بازگشتی استثنایی در ورزشگاه اتحاد، سیتی را از برگزاری جشن قهرمانی محروم کرد.


واکر در این باره تاکید کرد: مشخصا می توانستیم برنده آن بازی باشیم اما آنها گل های خوبی زدند و بازی را بردند؛ خواسته هواداران در آن فصل این بود که مانع قهرمانی سیتی شوند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها