کد خبر: 287424
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۳ ۱۵:۵۰:۰۰
| |

بهتاش فریبا، پیشکسوت فوتبال استقلال، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

استقلال با برد الهلال 70 درصد راه صعود را می‌رود/ طارق همام جایگزین خوبی برای فرشید اسماعیلی است/ استقلال نیمکت کاملی دارد/ خط حمله استقلال زهردار است

بهتاش فریبا، عضو کمیته فنی استقلال درباره غیبت فرشید اسماعیلی در بازی امروز گفت: متاسفانه اسماعیلی به دلیل مصدومیت در بازی حضور ندارد. او می‌توانست در این بازی به استقلال کمک کند. فکر می‌کنم طارق همام می‌تواند جایگزین خوبی برای اسماعیلی باشد.

استقلال با برد الهلال 70 درصد راه صعود را می‌رود/ طارق همام جایگزین خوبی برای فرشید اسماعیلی است/ استقلال نیمکت کاملی دارد/ خط حمله استقلال زهردار است
کد خبر: 287424
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۳ ۱۵:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمد حمیدی: شاگردان شفر امروز (سه‌شنبه) در یکی از مهم‌ترین بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان می‌روند. آبی‌های پایتخت توانستند در دیدار رفت الهلال پرستاره را شکست دهند تا مامیچ کروات در آستانه اخراج از این تیم قرار گیرد. استقلال با برد در این بازی می‌تواند بخش مهمی از راه صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را طی کند و خود را به‌ عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این جام معرفی کند.

بهتاش فریبا، پیشکسوت باشگاه استقلال، در پاسخ به این سوال اعتمادآنلاین که «آیا استقلال می‌تواند الهلال را مثل بازی رفت شکست دهد و صدرنشین گروه شود» گفت: بازی آسانی نیست، این‌ یک بازی سخت است. الهلال شرایطی خوبی در جدول ندارد و اگر برنده نشود با مشکل مواجه می‌شود. هر دو تیم دنبال این هستند که سه امتیاز کامل را بگیرند. فکر می‌کنم استقلال اگر سه امتیاز را بگیرد، تقریباً 70 تا 75 درصد راه را برای صعود رفته است. بازیکنان و کادر فنی هم این را می‌دانند.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره ترکیب استقلال و مصدومان این تیم نیز گفت: الهلال الدوساری را امروز ندارد. او بازیکن خوبی است. البته یادتان نرود ما در بازی رفت پنج غایب داشتیم، امروز هم استقلال چند بازیکن کلیدی خود را ندارد. امیدوارم علی کریمی به این بازی برسد. همین مصدومیت علی کریمی باعث شد شفر به دنبال بازگرداندن فرشید باقری باشد.

او در ادامه گفت: امید نورافکن هم در وسط زمین توانسته به استقلال کمک کند. نورافکن خیلی خوب بازی می‌کند و امید را دوباره به استقلال برگردانده است. شفر در خط حمله هم بازیکنان خوبی دارد. بازیکنان خارجی استقلال نیز به هماهنگی کامل با هم رسیده‌اند.

عضو کمیته فنی استقلال درباره غیبت فرشید اسماعیلی در این بازی گفت: متاسفانه اسماعیلی به دلیل مصدومیت در بازی حضور ندارد. او می‌توانست در این بازی به استقلال کمک کند. فکر می‌کنم طارق همام می‌تواند جایگزین خوبی برای اسماعیلی باشد. او جنگنده است. به‌خوبی در زمین توپ‌گیری می‌کند و خوب هم شوت می‌زند. داریوش شجاعیان هم می‌تواند جایگزین اسماعیلی باشد. خوشبختانه شفر نیمکت خوبی دارد و همین موضوع باعث می‌شود با خیالی آسوده‌تر برنامه‌های تاکتیکی خود را در زمین پیاده کند.

فریبا درباره حضور سیدحسین حسینی درون دروازه استقلال نیز گفت: حسینی چند بازی است که در ترکیب استقلال قرار گرفته و عملکرد خوبی هم درون دروازه داشته است. او از تجربیات رحمتی استفاده خواهد کرد تا در آینده به دروازه‌بان بهتری تبدیل شود. امیدوارم امشب عملکرد خوبی از حسینی شاهد باشیم.

این پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان گفت: امیدواریم هواداران استقلال را در این بازی تنها نگذارند و مثل همیشه در کنار نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها