عبدالرحمان شاه‌حسینی، رئیس اسبق کمیته انضباطی فوتبال، در گفت‌‎وگو با اعتمادآنلاین:

گزارش مفصلی در خصوص مسئله همجنسگرایی در فوتبال ایران وجود دارد/ این گزارش باید دوباره بررسی شود/ حرف‌هایم در برنامه «فرمول یک» تقطیع شده است/ بخشی از صحبت‌های من در فضای مجازی سانسور شده است

شاه‌حسینی، رئیس پیشین کمیته انضباطی فوتبال ایران، درباره انتشار ناقص صحبت‌هایش در شبکه‌های اجتماعی گفت: فیلم‌هایی که در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود قسمت اول حرف‌های من است.

گزارش مفصلی در خصوص مسئله همجنسگرایی در فوتبال ایران وجود دارد/ این گزارش باید دوباره بررسی شود/ حرف‌هایم در برنامه «فرمول یک» تقطیع شده است/ بخشی از صحبت‌های من در فضای مجازی سانسور شده است
کد خبر: 287452
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۳ ۱۷:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمد حمیدی: همجنسگرایی در فوتبال ایران؛ خبری شوکه کننده که می‌توانست ورزش ایران را دچار بحران تازه‌ای کند. ماجرا از آنجا آغاز شد که عبدالرحمان شاه‌حسینی، رئیس اسبق کمیته انضباطی فوتبال ایران در برنامه فرمول یک، عنوان کرد پرونده‌ای درباره همجنسگرایی در فوتبال ایران وجود دارد، اما هرگز بررسی نشده است. او در این برنامه گفته بود نهادهای نظارتی باید به این پرونده ورود کنند. افراد مدعی در این پرونده باید مستندات خود را ارائه کنند و اگر هم سندی ندارند باید به‌عنوان مجرم با آن‌ها برخورد شود.

برخی رسانه‌های معاند، با تقطیع این سخنان، حاشیه جدیدی برای کشور درست کرده‌اند. آن‌ها در کانال‌های خود به این موضوع پرداختند و از آن به‌عنوان فاجعه در ورزش ایران نام بردند. حالا عبدالرحمن شاه‌حسینی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین به این صحبت‌ها واکنش نشان داد.

شاه‌حسینی، رئیس پیشین کمیته انضباطی فوتبال ایران، درباره انتشار ناقص صحبت‌هایش در شبکه‌های اجتماعی گفت: «فیلم‌هایی که در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود قسمت اول حرف‌های من است. مجری برنامه یک سؤال از من پرسید، بنده هم توضیح دادم که گزارش مفصلی در خصوص مسئله همجنسگرایی در فوتبال ایران وجود دارد. من در همان برنامه هم اعلام کردم که این گزارش باید دوباره بررسی شود. به هر صورت ما با مجلس همکاری کردیم و آن‌ها باید درباره سرنوشت این پرونده توضیح بدهند. باز هم اعلام می‌کنم باید این پرونده رسیدگی شود. اگر افراد ادعای کذب کرده باشند باید با آن‌ها برخورد شود. اگر هم این موضوع اثبات شود باید با مرتکبین آن برخورد شود. در کل باید بگویم همچنین گزارشی واقعیت دارد، اما مستلزم رسیدگی است.»

شاه‌حسینی در پایان گفت: «شما از قول من بنویسید بعضی از رسانه‌ها به دلایل نامعلوم صحبت‌های من را بریده و آن را منتشر کرده‌اند. اصل صحبت‌های من اکنون در آرشیو صداوسیما و برنامه فرمول 1 وجود دارد. متأسفانه بخشی از صحبت‌های من در فضای مجازی سانسور شده است.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها