سرخط مهم‌ترین خبرهای فرهنگی/ ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸

از افتتاح نمایشگاه کتاب تهران بدون حضور رییس‌جمهوری تا وعده تغییرات در ساختار تئاتر شهر

افتتاح نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و در غیاب رئیس‌جمهوری، صدرنشینی نمایش «ملاقات»، احتمال اکران فیلم «لابیرنت»، حضور یک مستند ایرانی در جشنواره فیلم بروکسل و وعده تغییرات در ساختار تئاتر شهر از مهم‌ترین خبرهای فرهنگی سوم اردیبهشت‌ماه 1398 بود.

از افتتاح نمایشگاه کتاب تهران بدون حضور رییس‌جمهوری تا وعده تغییرات در ساختار تئاتر شهر
کد خبر: 287469
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۳ ۱۹:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران صبح امروز در مصلای تهران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و بدون حضور رییس‌جمهوری افتتاح شد.

نمایش «ملاقات» به نویسندگی فریدریش دورنمات ، با ترجمه، طراحی و کارگردانی پارسا پیروزفر که اجرای خود را از یکشنبه 12 اسفند در سالن اصلی این مجموعه آغاز کرده تا روز جمعه 30 فروردین با پشت سر گذاشتن 32 اجرا، میزبان 19566 تماشاگر شد و رقم 11 میلیارد و 142 میلیون و 500 هزار ریال فروش را ثبت کرد.

امیرحسین ترابی، کارگردان فیلم سینمایی «لابیرنت» با اشاره به اینکه موضوع این فیلم از اتفاقات دردناک جامعه گرفته شده تاکید کرد این فیلم به احتمال بسیار زیاد عید فطر اکران می‌شود.

مستند «زنانی با گوشواره‌های باروتی» ، به کارگردانی رضا فرهمند و تهیه‌کنندگی مرتضی شعبانی در ادامه روند موفق خود در فستیوال‌های بین‌المللی، این‌بار در سیزدهمین فستیوال «One World» بروکسل حضور پیدا می‌کند.

سعید اسدی، مدیر تئاتر شهر در نشستی خبری از تغییرات عمده در ساختار این مجموعه خبر داد که مهم‌ترین آن گرایش تئاتر شهر به مقوله تولید اثر هنری است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها