کد خبر: 287508
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۳ ۲۰:۲۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸

از آمار 71 درصدی جوانان ایرانی در استفاده از تلگرام تا درگذشت بهمن کشاورز

آمار 71 درصدی جوانان ایرانی در استفاده از تلگرام، افزایش 13 درصدی حقوق مستمری بگیرن تامین اجتماعی، ارجاع پرونده پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد به قوه قضاییه، ارائه خدمات به والدین دارای فرزند اختلال اوتیسم و درگذشت بهمن کشاورز از مهم‌ترین اخبار اجتماعی 3 اردیبهشت بود.

از آمار 71 درصدی جوانان ایرانی در استفاده از تلگرام تا درگذشت بهمن کشاورز
کد خبر: 287508
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۳ ۲۰:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| نتایج نظرسنجی‌های ایسپا نشان می‌دهد در سال 97، 71 درصد جوانان از تلگرام استفاده می‌کردند.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی از ارائه پیشنهاد افزایش 13 درصدی حقوق به علاوه 261 هزار تومان نقدی برای مستمری‌بگیران سایر سطوح درآمدی تامین اجتماعی به هیات دولت خبر داد و گفت: اجرای این مصوبه منوط به تصویب در هیأت وزیران است.

داود محمدی، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه پرونده پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد به قوه قضاییه ارجاع شد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی موظف است خسارات مادی و معنوی واردشده را به افراد بپردازد.

مدیرعامل انجمن اوتیسم گفت: در ثبت مبتلایان به اختلال اوتیسم به‌شدت دچار چالش هستیم. خانواده‌هایی که دارای فرزند اوتیسم هستند باید به سازمان‌های مرتبط مراجعه و اطلاعات فرزند خود را ثبت کنند تا از خدمات مربوطه بهره‌مند شوند.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران میزان رضایت کاربران از ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی را اعلام کرد که براساس آن شرکت مخابرات ایران در پایین ترین سطح قرار گرفت.

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: با توجه به بارش باران و برف در مناطق کوهستانی استان، شهروندان از سفرهای غیرضروری در مناطق کوهستانی خودداری کنند.

بهمن کشاورز رئیس پیشین اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران صبح امروز در بیمارستان مهراد تهران به علت ایست قلبی درگذشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها