کد خبر: 287586
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۰۹:۰۲:۲۷
| |

بنادر مسافری بندرعباس، قشم و هرمز بازگشایی شد

با مساعد شدن شرایط جوی، بنادر مسافری شهید حقانی بندرعباس، قشم و هرمز پس از تعطیلی سه ساعته در شب طوفانی گذشته، از ساعت 6 صبح امروز باز شد.

بنادر مسافری بندرعباس، قشم و هرمز بازگشایی شد
کد خبر: 287586
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۰۹:۰۲:۲۷

اعتمادآنلاین| حمیدرضا محمدحسینی مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر هرمزگان گفت: از نخستین ساعات صبحگاهی امروز چهارسنبه؛ چهارم اردیبهشت ترابری مسافران دریایی در بندر شهید حقانی بندرعباس به مقصد بنادر شهید ذاکری قشم و هرمز و بالعکس برقرار است.

محمدحسینی ادامه داد: از ساعت 20شب گذشته تا نزدیکی های نیمه شب (ساعت 23) که پایان زمان کاری ناوگان دریایی در مرکز استان هرمزگان است، بنادر مسافری به علت وزش باد شدید و متلاطم شدن دریا، به مدت کمتر از سه ساعت تعطیل شده بودند.

وی بیان کرد: ناوگان مسافری دریایی فعال در مرکز استان هرمزگان شامل 40فروند شناور استاندارد و پیشرفته است که ظرفیتی بالغ بر چهارهزار صندلی دارد.

محمدحسینی افزود: این ناوگان دریایی روزانه از ساعت 6 صبح تا 23 شب پذیرای مسافران و گردشگران دریایی برای برخورداری از تجربه «سفر ایمن دریایی» به جزایر قشم، هرمز و لارک است.

وی اظهار داشت: هموطنان برای اطلاع از شرایط لحظه ای وضعیت سفرهای دریایی در بندر شهید حقانی بندرعباس با سامانه تلفن گویای 3111 (از طریق تلفن ثابت و همراه اول) و 0763111(ایرانسل و سایر اپراتورها) تماس بگیرند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها