کد خبر: 287709
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۱۱:۱۶:۰۰
| |

واعظی در جمع خبرنگاران:

2 نفر گزینه‌های سخنگویی دولت هستند/ عدم تمدید معافیت‌ها تاثیری در بازار ارز نداشته است

محمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور عنوان کرد:‌ درباره سخنگویی هفته قبل 4 نفر را با مشورت کمیته‌ای که روحانی مشخص کرده بررسی کردیم و این 4 نفر را به روحانی پیشنهاد کردیم آقای رئیس‌جمهور خواست با دو نفر از این افراد صحبت شود هر وقت قطعی شد اعلام می‌کنیم.

2 نفر گزینه‌های سخنگویی دولت هستند/ عدم تمدید معافیت‌ها تاثیری در بازار ارز نداشته است
کد خبر: 287709
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۱۱:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| محمود واعظی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به تصمیم آمریکا در عدم تمدید معافیت‌های نفتی گفت: در جلسه امروز مهم‌ترین بحث درباره تصمیم اخیر آمریکا بود. اعلام کردیم این تصمیم قطعا مانع فروش نفت ایران نخواهد شد.

وی افزود: بعد از تصمیم روز دوشنبه آمریکا باید در جلسه دولت به این مسائل می‌پرداختیم این موضوع از دو بعد مهم است اول اینکه از نظر سیاست خارجی مهم است همه باید در دولت دید یکسان به این مساله داشته باشیم، از سوی دیگر باید گزینه‌های مختلف که در گذشته تدوین کرده بودیم را بررسی کنیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: ما برای این گزینه هم فکر کرده بودیم و در بودجه 98 پیش‌بینی شده بود اگر با برخی محدودیت‌ها مواجه شویم باید کشور را به خوبی اداره کنیم.

واعظی یادآور شد: معلوم است اعلام کاخ سفید، محدودیت‌هایی برای ایران بوجود می‌آورد اما آنها بیشتر دنبال جنگ روانی و دنبال تبلیغات گسترده هستند. از دوشنبه شاهدیم هم اطلاع‌رسانی خوبی صدا و سیما کرده و هم اینکه مردم آگاهی داشتند و مساله را جدی نگرفتند به گونه‌ای که می‌بینیم این مساله تاثیر آنچنانی در بازار ارز و بقیه بخش‌ها نداشته است.

وی ادامه داد: در جلسه امروز صحبت کردیم در داخل و خارج چگونه با این موضوع برخورد کنیم اقای روحانی هم مطالبی را بیان کرد. باید قوای سه گانه و نهادهای مختلف دست به دست هم دهیم در برابر فشارها خود را آماده کنیم.

واعظی تاکید کرد: از سوی دیگر باید اطلاع‌رسانی به مردم انجام شود این آخرین تلاش‌های آمریکا است، واشنگتن هر چه در توان داشته انجام داده و تاثیراتش را هم دیده‌ایم. در واقع بعد از 13 آبان اقدامات آمریکا تاثیرگذار نبوده آنها فکر می‌کردند با تروریستی اعلام کردم سپاه اتفاق بزرگی می‌افتد در حالیکه این مساله باعث وحدت بیشتر مردم شد، سعی کردند از سیل برای جدا کردن دولت و مردم استفاده کنند و نشد این تصمیم روز دوشنبه هم باعث همبستگی بیشتر می‌شود ما برنامه‌ریزی کردیم دولت و همه قوا زیر زعامت رهبری امور را به خوبی پیش می‌بریم.

وی در پاسخ به سوالی درباره معرفی سخنگوی دولت گفت: درباره سخنگویی هفته قبل 4 نفر را با مشورت کمیته‌ای که روحانی مشخص کرده بررسی کردیم و این 4 نفر را به روحانی پیشنهاد کردیم اقای رئیس‌جمهور خواست با دو نفر از این افراد صحبت شود هر وقت قطعی شد اعلام می‌کنیم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها