حسین انتظامی در پیامی به جشنواه فیلم «وارش» مطرح کرد:

«وارش» مصداقی از ایفای نقش مسئولیت اجتماعی سینماست

حسین انتظامی سرپرست سازمان سینمایی در پیامی به جشنواره فیلم «وارش» این جشنواره را مصداقی از ایفای نقش مسئولیت اجتماعی سینما و توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری در همه ایران دانست.

«وارش» مصداقی از ایفای نقش مسئولیت اجتماعی سینماست
کد خبر: 287729
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۱۱:۴۱:۴۲

اعتمادآنلاین| ‌‌ حسین انتظامی سرپرست سازمان سینمایی در آستانه برگزاری نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «وارش»، پیامی را درباره این رویداد سینمایی صادر کرد.

در متن پیام او آمده است:

«اگر سینما آیینه جلوه‌گری کمالات و بازنمایی واقعیات اجتماعی و کشف و شهودهای هنری و هنرمند در قالب تصویر است، بدون شک آنچه بر پرده نقره‌ای ظاهر می‌شود یا به هر نحو با مخاطبان خویش پیوند می‌یابد، مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های ارزنده و تفکر اندیشمندانه سینماگران دغدغه مند است.

جشنواره فیلم «وارش» با تاکید بر فرهنگ عامه، سنت‌های رفتاری و گفتاری و با هدف جلب توجه دولتمردان، افکار عمومی و هنرمندان به مسائل زیست محیطی و نمایش فیلم‌هایی درخور، در این رابطه می‌تواند نقش به سزایی در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی سینما به عنوان رسانه رصدگر جامعه باشد.

این رویداد همچنین به جهت تمرکز بر شاخصه‌های بومی و اقلیمی و برگزاری در استان سرسبز و زیبای مازندران و تاثیر در رشد فیلمسازان این منطقه و معرفی جاذبه‌های طبیعی و میراث ملموس و ناملموس و کهن ایران زمین اتفاقی درخور و ارزشمند است. جشنواره فیلم «وارش» مصداقی از ایفای نقش مسئولیت اجتماعی سینما و توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری در همه ایران است. امید آنکه دست اندرکاران این جشنواره در مسیر حرکت خویش پاینده و بهروز و توفیق رفیق راهشان باشد.»

نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «وارش» به دبیری مهدی قربانپور 9 تا 13 اردیبهشت در استان مازندران و شهرهای بابل، رامسر و ساری برگزار می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها