کد خبر: 287826
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۱۴:۰۴:۱۷
| |

رئیس سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد؛

ارائه سه میلیون خدمات پزشکی قانونی در سال گذشته

احمد شجاعی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور به ارائه سه میلیون خدمات پزشکی قانونی در سال گذشته اشاره و عنوان کرد: در دنیا سابقه ندارد که در یک هفته دو حجم وسیع از 90 قطعه سوخته انسانی ظرف شناسایی و تشخیص هویت شوند.

ارائه سه میلیون خدمات پزشکی قانونی در سال گذشته
کد خبر: 287826
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۱۴:۰۴:۱۷

اعتمادآنلاین| احمد شجاعی چهارشنبه 4 اردیبهشت در سی وهفتمین همایش پزشکی قانونی سراسر کشور، پزشکی قانونی را یکی از سازمان‌های افتخارآفرین کشور معرفی کرد و گفت: این سازمان، سازمانی توانمند و تخصصی است که علی‌رغم تنگناهای بودجه‌ای در سال گذشته کار خود را پیش برد و به موفقیت‌هایی چشمگیری در حوزه‌های مختلف دست یافت.

وی افزود: سال گذشته 50 هزار نمونه از مجرمان سابقه دار زندان‌ها گرفته شد و در بانک هویت ژنتیک وارد کردیم.

رئیس سازمان پزشکی قانونی همچنن با بیان اینکه نزدیک به 25 دستگاه توسط مرکز تحقیقات سازمان تهیه شده است، ابراز امیدواری کرد که در سال رونق تولید موفق به تامین نیازمندی‌های این سازمان در بخش تجهیزات آزمایشی شویم.

وی با بیان اینکه دائم در حال ارائه طرح‌هایی برای تسهیل امور مردم هستیم که اجرای طرح دادپزشک از جمله آنهاست، گفت: مراجعه به پزشکی قانونی با اجرای این طرح کاهش یافته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی همچنین با بیان اینکه در سال 97 درصدی از کمبود نیرو را با استخدام‌های جدید جبران کردیم، افزود: بزرگترین خدمت در شرایط فعلی تسهیل در امور مردم است.

شجاعی در بخشی از سخنانش ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با زحمت‌ها، فدا کاری‌ها و خون‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس به ثمر نشست.

وی افزود: انقلاب اسلامی و حکومت ایران با خون شهدا حاصل شده است و اگر کسی مسئولیتی به عهده می‌گیرد این پست اراده و خدمت است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی با بیان اینکه فعالیت‌های پزشکی قانونی حاکمیتی است، یادآور شد: کشوری که دارای منابع زیادی است پس می‌توان امور بهداشت و درمان هم به مردم واگذار کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها