کد خبر: 287833
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۱۴:۱۱:۴۴
| |

اعلام آخرین خبر از فعالیت انجمن منشیان صحنه سینما

به دنبال انتشار برخی اخبار درباره فعالیت انجمن منشیان صحنه سینما و اخراج برخی افراد از این صنف، لادن کسرایی بازرس صنف انجمن منشیان صحنه این مسئله را تکذیب کرد.

اعلام آخرین خبر از فعالیت انجمن منشیان صحنه سینما
کد خبر: 287833
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۱۴:۱۱:۴۴

اعتمادآنلاین| ‌ لادن کسرایی (بازرس صنف انجمن منشیان صحنه سینما)، با اشاره به آخرین وضعیت فعالیت صنف انجمن منشیان صحنه گفت: صنف انجمن منشیان صحنه و اعضای آن به صورت منسجم به فعالیت خود ادامه می‌دهد و جلسات نیز به صورت مستمر برگزار می‌شود و تمامی برنامه‌ها و کارها با تبادل فکری و تعامل و براساس اساسنامه و اهداف انجمن انجام می‌شود و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

او با تکذیب برخی مصاحبه‌ها توسط برخی افراد درباره انجمن منشیان صحنه گفت: متاسفانه مطالبی که پیرامون اخراج برخی افراد از صنف مطرح شده و یا اختلافاتی که وجود دارد به هیچ عنوان صحت ندارد و می‌توان این مسئله را با شرکت در جلسات صنف و همچنین از طریق مدیریت خانه سینما پیگیری و استعلام گرفت.

کسرایی ادامه داد: هیچ فردی از صنف انجمن منشیان صحنه اخراج نشده است بلکه برخی افراد بعد از مدتی از فعالیت‌شان تمایل به حضور در شغل‌های دیگری همچون کارگردانی یا دستیاری پیدا می‌کنند و به همین دلیل از عضویت صنف انجمن منشیان صحنه انصراف می‌دهند و به صنف دیگری می‌روند. از سوی دیگر برخی افراد با توجه به اساسنامه و آیین‌نامه صنف مدتی تعلیق می‌شوند اما کسی اخراج نشده است و اگر کسی نیز در این مسئله سوالی دارد می‌تواند از طریق شورای مرکزی و خانه سینما مسئله را پیگیری کند.

او ادامه داد: تاکنون هیچ فردی هیچ شکایتی از شورای مرکزی صنف انجمن منشیان صحنه به بازرس انجام نداده است و اگر فردی مشکلی دارد می‌تواند شکایت خود را به بازرس ارائه کند و همچنین از طرف هیات مدیره خانه سینما نیز هیچ شکایتی به بازرس ارجاع نشده است.

کسرایی با اشاره به برنامه‌های آینده صنف انجمن منشیان صحنه گفت: برای عضویت در این انجمن فراخوان منتشر شده و کسانی که تمایل به عضویت دارند می‌توانند از دوشنبه هفته آینده با مراجعه به دفتر صنف تقاضای خود را ارائه کند.

او ادامه داد: طبیعی است که فعالیت‌های صنفی خارج از ایراد نیست اما بهتر است بعضی دوستان و اعضای صنف به جای مطرح کردن مسائل درون صنفی در رسانه‌ها مشکلات و اعتراضات خود را در جلسات صنف مطرح کنند و اگر قانع نشدند شکایت خود را به بازرس ارائه بدهند.

کسرایی ادامه داد: در صورتی که مطالبی مطرح شود که اهانت به صنف و یا اعضای آن باشد و یا اخباری منتشر شود که صحت نداشته باشد و کذب باشد صنف انجمن منشیان صحنه حق پیگیری حقوقی را برای خود قائل می‌داند و در صورت لزوم به آن عمل خواهد کرد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها