کد خبر: 287834
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۱۴:۱۴:۰۰
| |

گلایه ترامپ از کاهش دنبال‌کننده‌هایش در توئیتر

رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با مدیر اجرایی توئیتر از کاهش تعداد فالوور‌های خود در این شبکه اجتماعی نسبت به گذشته گلایه کرد.

گلایه ترامپ از کاهش دنبال‌کننده‌هایش در توئیتر
کد خبر: 287834
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۱۴:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| یک منبع آگاه که در جریان جزئیات ملاقات دونالد ترامپ با «جک دورسی» مدیر اجرایی توئیتر قرار دارد، فاش کرد رئیس‌جمهور آمریکا بخش عمده‌ای از زمان این جلسه را مشغول گله کردن درباره این موضوع بود که چرا تعداد فالوورهایش در این شبکه اجتماعی نسبت به گذشته کاهش یافته است.

رئیس‌جمهور آمریکا در این دیدار گفته است فکر می‌کند که توئیتر تعمدا فالوور‌های او را حذف کرده است و دیگر محافظه‌کارانی را می‌شناسد که فالور‌های خود در توئیتر را از دست داده‌اند.

توئیتر اعلام کرده است با توجه به اینکه در حال حذف حساب‌های جعلی از این شبکه است، حساب‌های فالور‌های اعضای آن ممکن است تغییر کند. دورسی در نشست با ترامپ بر این موضوع تاکید کرد و یادآور شد که خود او نیز در نتیجه این اقدام توئیتر، برخی از فالور‌های خود را از دست داده است.

رئیس‌جمهور آمریکا پیش از این نیز همراه با دیگر هم‌حزبی‌هایش شبکه‌های اجتماعی را متهم به سانسور یا محدود کردن پیام‌های خود کرد. ترامپ پیش از این نشست در چند توئیت، این شبکه اجتماعی را هدف حمله قرار داد. با این حال ترامپ پس از دیدار با دروسی، آن را نشستی عالی توصیف کرد و اعلام کرد که بی‌صبرانه منتظر ادامه چنین گفتگویی است.

سخنگوی شبکه اجتماعی توئیتر نیز در بیانیه‌ای نشست میان مدیر اجرایی این شبکه اجتماعی و رئیس جمهور آمریکا را سازنده توصیف کرد.

ترامپ از کاربران فوق‌العاده فعال در توئیتر است و در طول روز چندین پیام در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر می‌کند. سال گذشته یک قاضی آمریکایی اعلام کرد که ترامپ نمی‌تواند کاربران توئیتر را براساس اعتقادات سیاسی آن‌ها مسدود کند. این قاضی آمریکایی افزود مسدود کردن افراد با نظرات متفاوت، تبعیض بینشی و نقض قوانین به حساب می‌آید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها