رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 12 ظهر امروز تا ساعت 6 صبح روز شنبه 7 اردیبهشت ماه در محورهای مواصلاتی استان مازندران خبر داد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
کد خبر: 287842
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۱۴:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی مازندران اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، تصریح کرد: به همین منظور تردد موتور سیکلت به جز موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 7 اردیبهشت ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی، با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه 6 اردیبهشت ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی از اجرای محدودیت ترافیکی در محور هراز نیز خبر داد و اظهار داشت: تردد کلیه تریلرها از این محور در طول اجرای طرح ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه و از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران، گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره‌های 21824420 و 21824434 با پیش شماره 011 آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راههای استان است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها