کد خبر: 287910
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۱۹:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای فرهنگی/ ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸

از آغاز به کار رسمی نمایشگاه کتاب تهران تا پافشاری آکادمی اسکار بر حفظ قوانین

آغاز به کار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کنسرت لوریس چکناواریان به‌نفع سیل‌زدگان، برگزاری دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی در کرمان و... از مهم‌ترین خبرهای فرهنگی چهارم اردیبهشت‌ماه 1398 بود.

از آغاز به کار رسمی نمایشگاه کتاب تهران تا پافشاری آکادمی اسکار بر حفظ قوانین
کد خبر: 287910
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۱۹:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ لوریس چکناواریان، رهبر مهمان اکستر ملی ایران در مورد اجرای این ارکستر در سال جدید گفت: برنامه‌های مختلفی برای اجرای کنسرت دارم که جدیدترین آن اجرای کنسرت برای سیل‌زدگان خواهد بود که در بوستان آب و آتش برگزار می‌شود. این کنسرت سیزدهم اردیبهشت‌ماه برگزار شده و تمامی عواید آن به سیل‌زدگان اختصاص خواهد یافت.

دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با موضوع منظومه‌های تغزلی و عاشقانه 16 تا 19 آبان‌ماه در کرمان برگزار می‌شود.

آکادمی علوم و هنرهای تصویری اعلام کرد قوانین مربوط به واجد شرایط بودن برای دریافت جایزه اسکار را تغییر نمی‌دهد. این در حالی است که کمپانی‌های نمایش آنلاین فیلم ممکن است در صورت تغییر مقررات برای دستیابی به جایزه اسکار امیدوار شوند.

نمایش تجهیزات سینمایی به نام «تک شو (tech show)» در پردیس سینمایی چارسو و همزمان با روزهای پایانی سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر آغاز به کار کرد.

سی‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران صبح امروز، چهارم اردیبهشت‌ماه رسما فعالیت خود را آغاز کرد و درب‌های مصلی به روی علاقه‌مندان گشوده شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها