کد خبر: 287915
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

از شرط رییس‌جمهوری برای مذاکره با آمریکا تا در دستور کار نبودن محدودسازی اینستاگرام

تاکید رهبر انقلاب به این موضوع که ایران این توان را دارد تا به اندازه دلخواه نفت بفروشد، تنها راه مذاکره ایران و آمریکا از زبان رییس‌جمهوری و تاکید دبیر شورای عالی فضای مجازی به این موضوع که اینستاگرام فعلا فیلتر نمی‌شود از جمله مهم‌ترین خبرهای سیاسی امروز بود.

از شرط رییس‌جمهوری برای مذاکره با آمریکا تا در دستور کار نبودن محدودسازی اینستاگرام
کد خبر: 287915
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۲۰:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام با سرخط خبرهای سیاسی اعتمادآنلاین؛‌ امروز چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه با شما هستیم:

*ابوالحسن فیروزآبادی‌، دبیر شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر این موضوع که رفتار اخیر اینستاگرام محکوم است، تاکید کرد که فعلا محدودسازی در دستور نیست.

*حسن روحانی،‌ رییس‌جمهوری با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا نسبت به ایران گفت: ما همواره مرد مذاکره و دیپلماسی بوده‌ایم، همانطور که مرد جنگ و دفاع هستیم. مذاکره در صورتی میسر است که همه فشارها برداشته شده، از اقدامات غیرقانونی خود عذرخواهی کنند و احترام متقابل وجود داشته باشد. ما با فرد چاقوکش و فرمول چاقوکشی مذاکره نمی‌کنیم.

*حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره تلاش امریکا برای مسدود کردن راههای صادرات نفت ایران بیان کردند: ملت فعال و مسئولان هوشیار ایران نشان داده اند اگر همت کنند همه بن‌بست‌ها را می‌شکنند و قطعاً این تلاش امریکایی‌ها هم به جایی نمی‌رسد و جمهوری اسلامی هر مقدار لازم داشته باشد و اراده کند، نفت صادر خواهد کرد.

*عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان از تصویب طرح مجلس درباره حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این شورا خبر داد.

*مجید متقی‌فر، سخنگوی جبهه پایداری درباره چگونگی ارائه لیست انتخاباتی تشکل متبوع خود بیان کرد: جبهه پایداری در این باره تصمیم می‌گیرد؛ اگر وظیفه‌ خود را ارائه لیست جداگانه بدانیم، حتماً این کار را می‌کنیم.

*آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی با اشاره مجدد بر قمار بودن روش برنامه «برنده باش» تاکید کرد: اگر وجه جوایز مسابقات به عناوین مختلف از شرکت‌کنندگان دریافت شود، ه مانگونه که برخی دستگاه‌ها این کار را می‌کنند، نوعی بخت‌آزمایی و قمار است؛ تمام آقایان بر این مساله معتقد هستند، ولی من با صراحت بیشتری می‌گویم.

*سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه در گام دوم انقلاب باید حاکمیت اسلام را به تمدن تبدیل کنیم، گفت: قلمرو اقتدار خود را باید از منطقه به جهان گسترش دهیم تا نقطه امنی برای دشمن در سراسر جهان وجود نداشته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها