کد خبر: 287977
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۵ ۱۱:۵۲:۵۷
| |

پوگبا از هواداران یونایتد عذرخواهی کرد

پل پوگبا بعد از شکست منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی در دربی شهر منچستر، درحالیکه در حال خروج از زمین بود به طرف هواداران یونایتد رو کرده و از آنها عذرخواهی کرد.

پوگبا از هواداران یونایتد عذرخواهی کرد
کد خبر: 287977
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۵ ۱۱:۵۲:۵۷

اعتمادآنلاین| ‌ منچستریونایتد دیشب در خانه خود ورزشگاه اولدترافورد درحالی در دربی شهر منچستر به مصاف رقیب همشهری‌اش سیتی رفت که شاگردان سولسشر قصد داشتند دست‌کم با متوقف کردن منچستریونایتد شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده افزایش دهند.

ولی شاگردان اوله گنار سولسشر که قصد داشتند بعد از شکست تحقیرآمیز 4-0 مقابل اورتون، در مقابل سیتی خودی نشان بدهند با نتیجه 2-0 شکست خوردند تا بار دیگر هواداران‌شان را نگران و عصبانی کنند. با اینحال یونایتد در نیمه اول بازی دیشب نمایش خوبی داشت و سیتی در این نیمه نتوانست راهی برای باز کردن دروازه شیاطین سرخ پیدا کند. اما در نیمه دوم برناردو سیلوا و لروی سانه دروازه دخیا را باز کردند تا منچستر یونایتد شکست دیگری را تجربه کند.

پل پوگبا که بعد از شکست سنگین یونایتد مقابل اورتون با انتقادهای شدید هواداران شیاطین سرخ مواجه شده بود، بعد از به صدا در آمدت سوت پایان بازی دیشب درحالیکه به سرعت به طرف تونل ورزشگاه حرکت می‌کرد تا زمین را ترک کند، رو به سمت هواداران یونایتد کرد و یکی از دستهایش را به نشانه عذرخواهی از آنها بالا آورد.

هواداران یونایتد از اینکه پل پوگبا بعد از شکست مقابل اورتون از پاسخ دادن به تشویق‌های آنها خودداری کرده به شدت ناراحت بودند و پیش از بازی دیشب جو علیه پوگبا در اولدترافورد بسیار سنگین بود. حالا باید دید آیا ژست عذرخواهی پوگبا می‌تواند رابطه او و هواداران یونایتد را ترمیم کند یا نه.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها