کد خبر: 288097
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۶ ۱۲:۴۰:۰۰
| |

طرح‌های آمریکا برای لبنان و حزب‌الله

دولت آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه حزب‌الله در دستور کار خود گذاشته است که وضعیت این گروه مقاومت را در داخل لبنان تحت تاثیر قرار خواهد داد.

طرح‌های آمریکا برای لبنان و حزب‌الله
کد خبر: 288097
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۶ ۱۲:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دولت آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه حزب‌الله در دستور کار خود گذاشته است که وضعیت این گروه مقاومت را در داخل لبنان تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، روزنامه اماراتی البیان به نقل از منابع خود خبر داد: کف خواسته‌های دولت آمریکا از این اقدام هشدار به دولت لبنان نسبت به افزایش قدرت داخلی حزب‌الله و نیز به صف کردن متحدان خود در کنار پروژه تقابلش در منطقه است، در حالی که ممکن است در بالاترین سطح آن واشنگتن تهدیدهای سابق خود را، که طی دو سال گذشته علیه شخصیت‌ها و جریان‌های لبنانی تکرار می‌کرد، عملی کند و شخصیت‌ها و جریان‌های لبنانی متعددی را از طیف‌های سیاسی و مذهبی مختلف به اتهام هم‌پیمانی با حزب‌الله در لیست تحریم‌های خود قرار دهد.

این منابع همچنین اجرایی شدن سطح سومی از این پروژه را هم دور از ذهن ندانستند که ارتباط مستقیمی با اکتشاف‌های نفتی در آب‌های منطقه‌ای لبنان دارد.

این سطح به طور حتم با تلاش‌های آمریکا برای یافتن سازوکار ترسیم مرزهای نفتی زمینی و دریایی بین لبنان و فلسطین اشغالی همسو خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها