نایب قهرمان وزنه برداری آسیا:

کسب نایب‌قهرمانی با مصدومیت راحت نبود

نایب قهرمان وزنه برداری آسیا گفت: با توجه به آسیب دیدگی قدیمی که داشتم نقره گرفتن سخت بود اما خدا کمک کرد و در مسابقه ورق برگشت.

کسب نایب‌قهرمانی با مصدومیت راحت نبود
کد خبر: 288171
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۶ ۱۰:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ ایوب موسوی درباره عملکرد خود در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا 2019 بیان کرد: مسابقه خیلی خوبی بود و چون بهترین‌های دسته 96 کیلوگرم در آسیا هستند و سطح رقابت بالا و البته جذاب بود. آسیب دیدگی قدیمی هم داشتم که با برنامه‌ریزی کادر فنی و آقای برخواه توانستم به شرایط خوبی برسم البته هنوز به اوج رکوردهایم نرسیده ام. با توجه به آسیب دیدگی که داشتم نقره گرفتن سخت بود اما واقعاً خدا کمک کرد و ورق برگشت.

موسوی در پاسخ به این پرسش که در حرکت آخر دوضرب به اینکه مدال نقره‌اش قطعی شده بود قانع شد که وزنه 225 کیلوگرم را نزد تصریح کرد: وزنه آخر را در تمرینات نزده بودم و یک مقدار برایم سخت بود از طرفی وقتی وزنه بردار قطر اوت کرد یک مقدار هم به همان مدال نقره قانع شدم و گفتم خدایی نکرده زیر این وزنه آسیب نبینم و برای مسابقات جهانی جبران خواهم کرد.

او در مورد رقابت با وزنه بردار چینی نیز گفت: تیان تایو یکی از بهترین های این دسته است و بدن آماده‌ای هم داشت چون مسابقات در کشور چین برگزار می‌شود با آمادگی کامل آمده بود او حتی به رکورد جهان هم حمله کرد اما نتوانست موفق شود.

نایب قهرمان آسیا در مورد راحت‌تر شدن کار برای او با اوت کردن وزنه بردار قطر گفت: وزنه‌بردار قطر رقابتش با تیانتائو بود تا طلای دوضرب را بگیرد وقتی اوت کرد کار برای من راحت‌تر شد البته وقتی اوت کرد برای خودم خوشحال شدم از طرفی برای نتیجه نگرفتن این وزنه بردار هم ناراحت شدم.

موسوی در پاسخ به این پرسش که وجود سهراب مرادی و کیانوش رستمی در دسته 96 کیلوگرم او را نگران نمی‌کند که شاید در مسابقات مهم فرصت کمتری برای شرکت کردن به دست آورد، تاکید کرد: وجود همین نام‌ها باعث می‌شود بیشتر تمرین کنم تا عقب نمانم. وقتی دو قهرمان المپیک در وزن تو باشند خیلی سخت است و مانند این است که آرامش را از آدم بگیرند اما باعث می‌شوند بیشتر تلاش کنم.

موسوی در پایان گفت: خدا را شکر می‌کنم در مسابقات قهرمانی آسیا توانستم پاسخگوی زحمات خیلی‌ها باشم و ناامیدشان نکردم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها