کد خبر: 288204
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۶ ۱۱:۱۰:۰۰
| |

رئیس کل دادگستری استان گلستان:

هنوز پرونده قضایی در خصوص مقصران سیل تشکیل نشده است

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: هنوز پرونده قضایی در خصوص مقصران سیل تشکیل نشده، اما مدارک ما آماده است و بعد از بهبود شرایط اعلام خواهیم کرد.

هنوز پرونده قضایی در خصوص مقصران سیل تشکیل نشده است
کد خبر: 288204
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۶ ۱۱:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری استان گلستان در حاشیه نشست روسای کل دادگستری‌ها و دادستان‌های سراسر کشور با رئیس قوه قضاییه بیان کرد: هنوز پرونده‌ قضایی در خصوص مقصران سیل گلستان تشکیل نشده است و منتظر هستیم کار اسکان مردم به پایان رسد، زیرا این امر در اولویت ما قرار دارد.

وی در مورد آخرین وضعیت مردم سیل‌زده استان گلستان گفت: در حال حاضر مردم از اردوگاه‌های موقت به منازل خود بازگشتند، اما با توجه به اینکه منازلشان بیش از 20 روز دچار آبگرفتگی بوده خراب شده و در چادر‌های منازلشان زندگی می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان در خصوص نحوه امدادرسانی به مردم سیل زده گفت: امدادرسانی به مردم مناطق سیل زده توسط دستگاه‌های مختلف از جمله سپاه و ارتش و همچنین خود مردم انجام می‌گیرد و شرایط رو به بهبود است.

وی افزود: اقدامات لازم انجام شده است و مستندات را جمع‌آوری کرده‌ایم و به محض اینکه شرایط بهتر شود و مردم در آرامش قرار گیرند، موضوع را رسانه‌ای خواهیم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها