عبدالرضا هاشم‌زائی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی:

تجربه نشان داده تخریب همواره نتیجه عکس دارد/ هوش جمعی مردم، تخریب را از انتقاد تشخیص می‌دهد

عبدالرضا هاشم‌زائی، نماینده تهران در مجلس با تاکید بر اینکه کاندیداهای انتخابات و طرفداران آنها باید از تخریب فاصله گیرند، گفت: هرگاه افراد از انتقاد به تخریب رسیده‌اند، هوش جمعی مردم متوجه شده است و تجربه نشان داده که تخریب همواره نتیجه عکس داشته است.

تجربه نشان داده تخریب همواره نتیجه عکس دارد/ هوش جمعی مردم، تخریب را از انتقاد تشخیص می‌دهد
کد خبر: 288273
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۶ ۱۳:۰۳:۵۲

اعتمادآنلاین| عبدالرضا هاشم‌زائی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم پرهیز از تخریب کاندیداهای رقیب و مسئولان اجرایی در انتخابات بیان کرد: تجربه نشان داده که بیشتر طرفداران هر یک از کاندیداها وارد تخریب می‌شوند و گاهی خود کاندیداها نیز دست به این کار می‌زنند اما به طور کلی همواره در کشور ما تخریب نتیجه عکس می‌دهد.

وی در ادامه اظهار کرد: هرگاه افراد از انتقاد به تخریب رسیده‌اند، هوش جمعی مردم متوجه شده است. حتی در حوزه‌های انتخابیه کوچک اگر علیه کاندیدایی تخریب صورت گیرد بر روی افکار عمومی نتیجه عکس دارد. از نظر بنده نه تنها خود کاندیداها نباید وارد تخریب شوند بلکه باید به طرفداران خود نیز توصیه کنند که از تخریب دوری کنند.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر به میان آمدن وعده‌های غیر ملی و مطرح شدن آنها از سوی کاندیداها اگر از سوی فردی باشد که اطلاعاتی از اوضاع مملکت نداشته باشد قابل اغماض است اما اگر یک فردی که در امور اجرایی بوده و از امور کشور اطلاع داشته باشد وعده غیر عملی دهد، کار غیر اخلاقی انجام داده و مشروع نیست.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها