مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد:

کاهش تعداد اردوگاه‌های اسکان اضطراری در خوزستان به 26 محل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به تمهیدات این جمعیت برای سیل‌زدگان خوزستان بیان کرد: از زمان آغاز امدادرسانی به مردم آسیب دیده مناطق سیل زده خوزستان، 91 اردوگاه اسکان اضطراری برپا شده بود که هم اکنون 26 اردوگاه رسیده است.

کاهش تعداد اردوگاه‌های اسکان اضطراری در خوزستان به 26 محل
کد خبر: 288336
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۶ ۱۵:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در حاشیه بازدید از کمپ‌ها بیان داشت: 91 اردوگاه اسکان اضطراری از آغاز کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده نقاط مختلف استان خوزستان برپا شده است.

وی به عادی شدن شرایط اضطراری و حالت فوق‌العاده در استان خوزستان اشاره و بیان کرد: مردم به شهر‌ها و روستا‌های خوزستان بازگشتهاند که این امر موجب کاهش تعداد اردوگاه‌های اضطراری به 26 محل رسیده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: محل استقرار 26 اردوگاه اسکان اضطراری خوزستان را شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، باوی، رامهرمز، کارون، شادگان، دشت‌آزادگان و شوش هستند.

اسکان بیش از 152 هزار در محل‌های اسکان اضطراری

وی به اسکان 152 هزار و 140 نفر از 4 فروردین‌ماه تا پایان 5 اردیبهشت‌ماه در محل‌های اسکان اضطراری سیل‌زدگان اشاره و ادامه داد: در حال حاضر تعداد 4 هزار و 627 نفر در تعداد اردوگاه‌های موجود حضور دارند که با گذشت زمان تعداد آن‌ها رو به کاهش است.

خدادادی در تشریح تعداد اردوگاه‌های موجود در هر کدام از شهرستان‌ها گفت: در سطح شوش و دشت‌آزادگان هر کدام چهار اردوگاه، شهرستان‌های شادگان، حمیدیه و باوی به ترتیب هر کدام شش، سه و دو اردوگاه فعالیت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: سه اردوگاه اسکان اضطراری در اهواز، دو اردوگاه در رامهرمز، یک اردوگاه در هویزه، یک اردوگاه در کارون نیز مستقر و به خدمات‌رسانی به مردم می‌پردازند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها