کد خبر: 288422
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۷ ۰۹:۲۱:۰۰
| |

آخرین اخبار از وضعیت مصدومیت سامان قدوس

هافبک ایرانی تیم آمیان این روزها دوره نقاهت پس از عمل را می‌گذراند.

آخرین اخبار از وضعیت مصدومیت سامان قدوس
کد خبر: 288422
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۷ ۰۹:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سامان قدوس بعد از هفته ها دوباره به تمرینات تیم آمیان بازگشته است. این بازیکن در ایام نوروز با مشکلی روبرو شد که برایش راهی جز دوری از فوتبال نگذاشت. آپاندیس این بازیکن دچار مشکل شد و باید آن را جراحی می کرد. این فرصت مناسبی بود تا سامان علاوه بر پشت سر گذاشتن دوران نقاهتش بتواند مدتی هم استراحت کند. قدوس حتی از این فرصت استفاده کرد و راهی دبی شد تا بتواند تعطیلات خود را در این کشور سپری کند. سامان حالا درباره آخرین شرایطش توضیحاتی می دهد.

*سامان از آخرین شرایطت برایمان بگو.

خدا را شکر بهتر از قبل شده ام و الان دیگر مصدومیتی ندارم. هفته گذشته بود که تست هایی انجام دادم و مشخص شد می توانم در تمرینات شرکت کنم. قبل از آن تمرینات سبک داشتم و مخصوصا کار با توپ کردم. الان در شرایط خوبی هستم و فکر می کنم خیلی زود بتوانم برای تیمم بازی کنم.

*یعنی ممکن است روز یکشنبه مقابل استراسبورگ برای تیم به میدان بروی.

این هنوز مشخص نیست و با تصمیم مربی و پزشکان مشخص می شود ولی من مشکل خاصی ندارم و با تیم تمرین کرده ام.

*در این مدت همه را بی خبر گذاشتی و کلا در رسانه ها نبودی.

یک دوران سختی برای من بود. برای هر بازیکنی مصدومیت دوران سختی است. تمام تمرکزم روی این بود که بتوانم خیلی زود دوباره شرایط تمرین کردن را به دست بیاورم و به میادین بازگردم. به خاطر همین ترجیح دادم در آرامش و سکوت کارم را جلو ببرم.

*بعد از مصدومیت بازیکنان تیم ملی با تو در تماس بودند؟

بله خیلی از آنها تماس گرفتند یا پیام دادند تا حال من را بپرسند. از همه آنها تشکر می کنم.

در هفته های پایانی لوشامپیونه شرایط آمیان خوب نیست. در این باره برایمان صحبت کن.


بله متاسفانه ما نتوانستیم نتایج خوبی به دست بیاوریم. در طول این فصل بازیکن مصدوم زیاد داشتیم.از طرفی تیم های دیگر واقعا قدرتمند هستند.لیگ لیگ فرانسه هم یک لیگ قدرتی است و بازی در اینجا واقعا سخت است. هر چه به هفته های آخر لیگ نزدیک شدیم کار برای ما هم سخت تر شد. الان جایگاه خوبی در جدول نداریم. خودمان این را می دانیم. تا قبل از بازی نانت که آن را با بدشانسی 3 بر 2 باختیم 7 مسابقه بود که نباخته بودیم. نتایج مان نتایج خوبی بود. اگر بازی نانت را می بردیم برایمان خیلی بهتر می شد. الان تیم واقعا انگیزه خوبی دارد. شاید در جدول شرایطمان خوب نباشد ولی داخل تیم همه چیز عالی است. آماده ایم برای اینکه بتوانیم در 6 هفته آینده نتایج خوبی به دست بیاوریم و در لیگ بمانیم.

*و قطعا حضور تو هم خیلی مهم خواهد بود.

برای خود من هم خیلی مهم است که بتوانم همراه تیم باشم و بازی کنم. دوری‌ام نسبتا طولانی بود و حالا دوست دارم بازی کنم. از نظر بدنی هم شرایط خوبی دارم و فقط باید بازی کنم. داخل تیم همه به من روحیه و انگیزه دادند. به خاطر همین من هم دوست دارم زودتر بازی کنم.

*درباره فصل آینده تو هم خیلی ها سوال می پرسند. آیا قرار است بمانی یا بروی؟

من با باشگاه آمیان قرارداد دارم و هیچ بحثی در این باره نداشته ایم.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها