اسکارلت جوهانسون ممکن است وارد دنیای سیاست شود

بازیگر سرشناس سینما بار دیگر اعلام کرد که بدش نمی‌آید وارد دنیای سیاست شود و احتمالا زمانی در آینده این کار را خواهد کرد.

اسکارلت جوهانسون ممکن است وارد دنیای سیاست شود
کد خبر: 288433
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۷ ۰۹:۳۳:۵۹

اعتمادآنلاین| «اسکارلت جوهانسون» جدیدترین سلبریتی هالیوودی است که گفته احتمالاً وارد سیاست خواهد شد. او گفت در حال حاضر چنین قصدی ندارد، اما ممکن است در آینده چنین کاری بکند.

در پاسخ به این سوال که آیا فعالیت سیاسی باعث شده بخواهد شخصاً دنبال مقام سیاسی باشد، او گفت: «شاید زمانی در آینده».

این ستاره سینما اضافه کرد: به نظرم فعالیت سیاسی بهترین راه برای اعمال تغییر در سیاست محلی است. شاید زمانی در آینده دور من حس کنم که می‌توانم چنین کاری انجام بدهم، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

جدیدترین فیلم جوهانسون فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» است. این فیلم بیست و دومین فیلم از مجموعه فیلم‌های جهان سینمایی مارول است. این بازیگر گفت مخاطبان با تماشای این فیلم تجربه جدیدی خواهند کرد.

با وجود اینکه زمان نمایش این فیلم سه ساعت و یک دقیقه است، جوهانسون فکر می‌کند موجب خستگی تماشاگران برای نشستن روی صندلی نمی‌شود.

این بازیگر از فیلم «مرد آهنی 2» در سال 2010 در نقش «بیوه سیاه» در این مجموعه فیلم‌ها ظاهر شده است.

«انتقام جویان: پایان بازی» از امروز جمعه راهی سینماهای آمریکای شمالی می‌شود.

این فیلم به کارگردانی برادران روسو بر پایه شخصیت‌های گروه انتقام‌جویان از شرکت مارولکامیکس ساخته شده‌است. این فیلم توسط مارول استودیوز تهیه شده و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها