شهرام ناظری:

سالن ورزشی جای برگزاری کنسرت نیست

کنسرت موسیقی سنتی به خوانندگی شهرام ناظری همراه نوازندگان گروه مولوی در سمنان برگزار شد. ناظری که برای نخستین بار در سمنان حاضر می‌شد، ابراز امیدواری کرد که سالنی مناسب اجرای موسیقی در این شهر احداث شود.

سالن ورزشی جای برگزاری کنسرت نیست
کد خبر: 288450
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۷ ۱۰:۰۶:۴۶

اعتمادآنلاین| این کنسرت با حدود 40 دقیقه تأخیر شروع شد؛ بر این اساس تماشاگران در ابتدای برنامه و به نشانه اعتراض با تشویق‌های متمادی، خواستار حضور گروه و شهرام ناظری در سالن و آغاز برنامه شدند.

پس از حدود 45 دقیقه مجری برنامه با قرائت پیامی از زبان مردم استان سمنان از شهرام ناظری برای اجرای برنامه دعوت کرد.

شهرام ناظری با پوزش به خاطر تأخیر در آغاز برنامه، از مردم سمنان به خاطر اجرای برنامه در سالن ورزشی و کیفیت پایین صدا قبل از آغاز برنامه عذرخواهی کرد.

در این برنامه که معاون سیاسی و امنیتی، معاون عمرانی و معاون اقتصادی استاندار سمنان به همراه نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه، فرمانداران سمنان، مهدیشهر و سرخه و جمعی دیگر از مسؤولین استان حضور داشتند، شهرام ناظری خطاب به مسؤولان گفت: ان‌شاءالله اعتبارات خوبی برای احداث یک سالن بزرگ جهت اجرای برنامه‌های هنری در این شهر از سوی مسؤولان اختصاص پیدا کند.

او با بیان اینکه اگر مسؤولان همت کنند ما باز هم به سمنان خواهیم آمد، وعده داد که پس از احداث یک سالن خوب و ارزشمند برای اجرای کنسرت، حتماً در سمنان حاضر شود.

این خواننده موسیقی سنتی کشورمان در بخش دیگری از سخنان خود که در خلال اجرای موسیقی ایراد می‌کرد، با بیان اینکه خوشبختانه برای اجرای این برنامه در سمنان مسؤولان همکاری کردند، گفت: خوشبختانه در سمنان کسی در سالن را قفل نکرد و ما خیلی راحت توانستیم وارد سالن شویم و در جمع گرم شما حضور یابیم، البته اگر قفل هم بزنند ما باز هم می‌آییم.

کنسرت شهرام ناظری که برای اولین بار در سمنان برگزار می‌شد، با استقبال خوب مردم این شهر روبرو شد.

بخش اول اجرای شهرام ناظری خیلی آرام و با قطعاتی از اشعار اخوان ثالث، مولوی و… برگزار شد، بخش دوم را به اجرای قطعه‌های قدیمی‌تر شامل اندک اندک، الا یا ایهاالساقی و… اختصاص داد که با استقبال بیشتری همراه شد.

شهرام ناظری در پایان برنامه با دریافت یادداشتی از یکی از مجریان برنامه، گفت: ظاهراً تعدادی از مسؤولان محترم که از همشهریان من هستند، در سالن حضور دارند و به من گفتند چند قطعه کردی اجرا کنم.

شهرام ناظری پس از اجرای ترانه‌های درخواستی مسؤولان از مردم تشکر کرد و بلافاصله سالن را ترک کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها