نشست چهارجانبه در لندن درباره یمن با چاشنی اتهام‌زنی به ایران

وزیر مشاور در امور خارجه عربستان با خبر دادن از نشست چهارجانبه این کشور با آمریکا، انگلیس و امارات درباره یمن اعلام کرد در این نشست به «رفتار‌های خصمانه ایران» پرداخته شده است.

نشست چهارجانبه در لندن درباره یمن با چاشنی اتهام‌زنی به ایران
کد خبر: 288456
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۷ ۱۰:۱۸:۴۹

اعتمادآنلاین| «عادل جبیر» وزیر مشاور در امور خارجه عربستان، با انتشار پیامی در توییتر، از حضور در نشستی چهارجانبه در خصوص یمن با حضور امارات، انگلیس و آمریکا خبر داد و اعلام کرد در این نشست درباره موضع ایران در قبال یمن گفتگو شده است.

او گفت با جرمی هانت، وزیر خارجه انگلیس، که میزبان این نشست چهارجانبهبحران یمن بود، دیدار کرده است.

در این نشست که در لندن برگزار شد، افزون بر جبیر، عبدالله بن‌زاید آل نهیان، وزیر خارجه امارات، و دیوید ساترفیلد، معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاورمیانه، نیز حضور داشتند.

جبیر با انتشار پیامی در توییتر، بدون اشاره به کارشکنی‌های متجاوزان در مسیر اجرای توافق سوئد میان طرف‌های درگیر یمنی نوشت: در این نشست بر لزوم خروج شبه‌نظامیان حوثی (نیروهای جنبش مردمی انصارالله) از بندر‌ها و اجرای توافق استکهلم تاکید شد.

وزیر مشاور در امور خارجه عربستان با مطرح کردن اتهامات بی‌اساس علیه ایران افزود: «این نشست به بررسی ادامه رفتار‌های خصمانه ایران در حمایت موشکی و پهپادی از شبه‌نظامیان حوثی (جنبش انصارالله یمن) برای هدف قرار دادن مناطق غیرنظامی در یمن و کشور‌های همسایه پرداخت.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها