کد خبر: 288473
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۷ ۱۰:۵۰:۳۰
| |

برایتون انتخاب خوبی برای جهانبخش بود

مدیربرنامه‌های علیرضا جهانبخش معتقد است که هر دقیقه‌ای که او بازی می‌کند برای این بازیکن پیروزی است، چون برای جا افتادن در تیم به فرصت نیاز دارد.

برایتون انتخاب خوبی برای جهانبخش بود
کد خبر: 288473
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۷ ۱۰:۵۰:۳۰

اعتمادآنلاین| امیر هاشمی‌مقدم، مدیربرنامه‌های علیرضا جهانبخش درباره آخرین وضعیت علیرضا جهانبخش در تیم فوتبال برایتون اظهار داشت: اوضاع جهانبخش از لحاظ فوتبالی خوب است و با توجه به دقایقی که بازی کرده مربیان و کادرفنی تیم خیلی به او اطمینان پیدا کرده‌اند. آسیب‌دیدگی که علیرضا اول فصل داشت و همین‌طور حضور او در جام جهانی و جام ملت‌ها باعث شد که 10، 12 بازی را از دست بدهد. در فوتبال انگلیس معمولاً این‌قدر به یک بازیکن شانس نمی‌دهند. شکر خدا علی بازی‌هایش را انجام می‌دهد و هر دقیقه که بازی می‌کند برای او یک پیروزی است، چون برای جا افتادن در تیم به فرصت نیاز دارد. این بازیکن باید جا بیفتد و بازیکنان تیم او را بشناسند تا فرم اصلی خودش را پیدا کند.

وی در پاسخ به این پرسش که «با توجه به شرایط سختی که تیم برایتون دارد، آیا لیگ برتر انگلیس این فرصت را به جهانبخش می‌دهد که خودش را نشان بدهد؟»، گفت: این موضوع به بازیکن بستگی دارد. علیرضا یک فوتبالیست صد درصد حرفه‌ای است و فوتبالیست حرفه‌ای همیشه دیده خواهد شد و شانس دارد. باید توجه داشته باشیم که علیرضا پنج سال اخیر فوتبالش را در اروپا چطور گذرانده است و کادرفنی برایتون هم می‌دانند جهانبخش چه کیفیتی دارد و شکی وجود ندارد که این بازیکن جایگاهش را در تیم برایتون پیدا خواهد کرد و کیفیت خودش را نشان خواهد داد. در فوتبال انگلیس یک تیمی مثل منچسترسیتی 17 بازیکن ملی‌پوش دارد و بازیکنان باید از لحاظ روحی آماده باشند. در رختکن تیم فوتبال برایتون هم چندین ملی‌پوش وجود دارد و اینجاست که علیرضا با روش حرفه‌ای که دارد خودش را نشان خواهد داد.

مدیربرنامه‌های علیرضا جهانبخش در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» درباره این موضوع که پیش از این بازیکنان ایرانی مانند آندو تیموریان در لیگ برتر موفق نبودند، انتخاب لیگ برتر برای جهانبخش مناسب بوده است، تصریح کرد: من هنوز هم می‌گویم انتخاب جهانبخش درست بوده است، چون علیرضا خیلی فکر کرد و با فکر انتخاب کرد. یک فوتبالیست حرفه‌ای نباید بترسد از اینکه نمی‌تواند موفق شود. همیشه جهت مثبت قضیه را نگاه می‌کند و می‌گوید من موفق می‌شوم. آندو هم بازی‌های خوبی برای فولهام انجام داد ولی شرایط بازیکنان و پست بازی‌شان فرق می‌کند. فوتبال انگلیس خیلی عجیب است. برای یک بازیکن میلیون‌ها پول می‌دهند ولی شاید یک دقیقه هم بازی نکند.

هاشمی‌مقدم ادامه داد: جهانبخش فوتبالیستی است که باید در موقعیت باشد و در زمین حریف بازی کند و در قسمت هجومی حمایت کاملی از سوی بازیکنان داشته باشد. باشگاه برایتون هم شاید می‌داند که تیم به نحو خوبی بسته نشده است و یک مقداری خلاقیت در خط هافبک برایتون کم است. علیرضا وقتی صاحب توپ است تعداد بازیکنان کناری‌اش کم هستند. این موضوع نه تنها برای علیرضا بلکه برای هر بازیکن هجومی دیگری مشکل‌ساز است. من مطمئن هستم که سال آینده سال علیرضا جهانبخش خواهد بود.

وی درباره این موضوع که استعدادهای دیگری در فوتبال ایران دیده می‌شوند که آینده‌ای مانند علیرضا جهانبخش و سردار آزمون داشته باشند، گفت: من چند هفته پیش ایران بودم و بازی تیم زیر 23 سال را دیدم. ما شاید یک میلیون فوتبالیست در ایران داشته باشیم، ولی این دلیل نمی‌شود که همه آنها فوتبالیست خوبی شوند. یک فوتبالیست خوب با فکر و تفکرش فوتبالیست حرفه‌ای می‌شود و من مطمئنم که فوتبالیست‌‌های زیادی هستند که اگر خوب هدایت شوند آینده خوبی خواهند داشت.

هاشمی‌مقدم در پایان درباره این موضوع که مردم نگران آینده علیرضا جهانبخش هستند، تصریح کرد: من پیشنهاد می‌کنم، مردم ایران به روزهای خوب علیرضا جهانبخش در آینده فکر کنند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها