کد خبر: 288800
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۸ ۱۰:۰۱:۳۸
| |

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا:

2 فرنگی‌کار دیگر ایران راهی فینال شدند/ علیاری برای مدال برنز کشتی می‌گیرد

در جریان رقابت‌های 5 وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در چین،محمدرضا گرایی در 72 و سعید عبدولی در 82 با شکست رقبایشان راهی فینال شدند،مهدی علیاری در 97 کیلوگرم به رده‌بندی رفت،حامد تاب در 67 و مهرداد مردانی در 60 کیلوگرم نیز حذف شدند.

2 فرنگی‌کار دیگر ایران راهی فینال شدند/ علیاری برای مدال برنز کشتی می‌گیرد
کد خبر: 288800
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۸ ۱۰:۰۱:۳۸

اعتمادآنلاین| ‌ در جریان رقابت‌های 5 وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا 2019 در شی آن چین، مهرداد مردانی نماینده وزن 60 کیلوگرم ایران در دور نخست برابر کنیچیرو فومیتا دارنده مدال‌های طلای بزرگسالان جهان 2017 و امیدهای جهان 2018 از ژاپن با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و با توجه به شکست 5 بر 3 این کشتی‌گیر ژاپنی در دور دوم مقابل سی اونگ ری از کره‌شمالی، مهرداد مردانی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن در وزن 67 کیلوگرم حامد تاب در دور اول با نورگازی آسانگولوف دارنده مدال برنز آسیا از قرقیزستان با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد اما در این مرحله مقابل مرژان شرماخانبت از قزاقستان 7 بر 5 شکست خورد و با توجه به فینالیست شدن رقیبش راهی گروه بازنده‌ها شد اما برابر رقیب چینی خود در این مرحله شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 72 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل آرامواردانیان دارنده مدال برنز آسیا از ازبکستان 8 بر صفر پیروز شد.وی در نیمه نهایی نیز دمو ژادرایف قزاق را 9 بر 3 برد و راهی فینال شد.گرایی برای رسیدن به مدال طلای آسیا باید به مصاف ژانگ از چین برود.

در وزن 82 کیلوگرم سعید عبدولی دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ماخات یریژیپوف قهرمان آسیا از قزاقستان رفت و در پایان با نتیجه 9 بر صفر پیروز شد.عبدولی در دومین مبارزه و در مرحله نیمه نهایی مقابل جالگاسبای بردیموراتوف از ازبکستان با حساب 10 بر صفر پیروز شد و به فینال رسید.

در وزن 97 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند مهدی علیاری دارنده مدال‌های برنز جهان ،طلای بازی‌های آسیایی و 2 طلای آسیا در دور نخست مقابل یوتا نارا از ژاپن با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد و در یک چهارم نهایی نیز 9 بر صفر چنگ هائوچن از تایوان را 9 بر صفر شکست داد.وی در نیمه نهایی برابر اوزور ژوزوپبکوف نفر سوم بازی‌های آسیایی از قرقیزستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 7 بر 5 شکست خورد و به رده‌بندی رفت.

در جریان رقابت‌های 5 وزن نخست که روز گذشته (شنبه) برگزار شد، حسین نوری در 87 و امیر قاسمی منجزی در 130 کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند و سامان عبدولی در 63 و محمدعلی گرایی در 77 کیلوگرم به مدال برنز رسیدند، رضا خدری در 55 کیلوگرم نیز پنجم شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها