امیر عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

سلاح بصیرت و سوادرسانه‌ای نقشه دشمن را نقش بر آب می‌کند/ گام دوم انقلاب عرصه تبلور نسل پرچمدار تمدن اسلامی است

امیر عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: گام دوم انقلاب، عرصه تبلور روحیه انقلابی نسلی است که انقلاب اسلامی را به پرچمدار تمدن بزرگ اسلامی تبدیل خواهد کرد.

سلاح بصیرت و سوادرسانه‌ای نقشه دشمن را نقش بر آب می‌کند/ گام دوم انقلاب عرصه تبلور نسل پرچمدار تمدن اسلامی است
کد خبر: 288910
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۸ ۱۲:۲۵:۵۴

اعتمادآنلاین| امیرعزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آئین معرفی فرمانده جدید پایگاه شهید نوژه همدان با اشاره به نقش ارزنده این پایگاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن به ویژه در تربیت خلبانان جوان، بیان کرد: تجهیز نیروهای مسلح کشورمان به نیروی ایمان، تقوا و روحیه جهادی، مایه مصونیت در برابر فتنه‌ها و تهدیدهاست و امید به آینده شرط لازم برای حرکت پیش‌رونده کشور خواهد بود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: گام دوم انقلاب، عرصه تبلور روحیه انقلابی نسلی است که انقلاب اسلامی را به پرچمدار تمدن بزرگ اسلامی تبدیل خواهد کرد. وعده نصرت الهی حتمی و قطعی است و دشمن از یاوه گویی‌ها طرفی نخواهد بست.

فرمانده نهاجا با تاکید بر ضرورت هوشیاری در برابر حیله‌های دشمن گفت: دشمن با استفاده از تمام ظرفیت‌ها از جمله فضای مجازی با تحلیل‌های مغرضانه، تلاش می‌کند واقعیات و دستاوردهای چشمگیر انقلاب اسلامی را کوچک جلوه دهد اما تجهیز به سلاح بصیرت و سواد رسانه‌ای این نقشه دشمن را هم نقش بر آب خواهد کرد.

امیر نصیرزاده در این مراسم که نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان و مسئولین لشکری و کشوری نیز حضور داشتند، بر لزوم یکپارچگی مجموعه نیروهای مسلح و همدلی ارتش، سپاه، بسیج و ناجا تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا تاکید کرد و اظهار داشت: نیروهای مسلح نه تنها آمادگی پاسخگویی به هرگونه تهدید را دارند بلکه حتی لحظه‌ای اجازه خطور فکر تجاوز و تعدی به مرزهای کشور را به دشمن نیز نخواهند داد.

گفتنی است، در این مراسم از خدمات ارزشمند سرتیپ دوم خلبان زال بیگی قدردانی و سرتیپ دوم خلبان خدایی به سمت فرماندهی پایگاه هوایی شهید نوژه همدان منصوب شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها