کشف جسد مرد گمشده در آزادراه تهران - پردیس

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری قاتلان مردی که از روز 21 فروردین مفقود شده بود و کشف جسد دفن شده این مرد در آزادراه تهران - پردیس خبر داد.

کشف جسد مرد گمشده در آزادراه تهران - پردیس
کد خبر: 289005
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۸ ۱۴:۱۵:۴۰

اعتمادآنلاین| ‌ سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی اظهار کرد: روز 21 فروردین خانمی با مراجعه به کلانتری 124 قلهک اظهار کرد که همسرم که 48 ساله دارد، ساعت 9 از خانه خارج شده و تا ساعت 18 همان روز نیز پاسخگوی تماس با تلفن همراهش بوده اما پس از آن دیگر پاسخی نداده تا اینکه تلفن همراهش خاموش شده است بنابراین با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «فقدان افراد»، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور همسر فرد گمشده در اداره یازدهم پلیس آگاهی گفت: وی با حضور در اداره پلیس در اظهاراتش به کارآگاهان اظهار کرد که همسرش در زمینه خرید و فروش ملک در منطقه پردیس، بومهن و رودهن فعالیت دارد و صبح روز چهارشنبه 21 فروردین قصد ملاقات در رودهن با یکی از همکارانش به نام «مسعود.ق» که حدودا 35 ساله است از خانه خارج شد اما پس از آن دیگر اطلاعی از او در دسترس نیست.

ولی‌پور گودرزی ادامه داد:‌ بر اساس اظهارات همسر مرد مفقود کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل کار مسعود در بنگاهی در رودهن، تحقیقات لازم را انجام دادند و مسعود در تحقیقات مقدماتی عنوان کرد که قرار بوده است تا مرد گمشده ساعت 16 روز چهارشنبه (21 فروردین) به بنگاه بیاید و پیامکی نیز در این خصوص ارسال کرده است اما پس از دیگر خبری نداده است. کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران نیز با بررسی اظهارات مسعود، انجام تحقیقات میدانی و بهره گیری از اقدامات ویژه پلیسی اطمینان پیدا کردند که مرد گمشده آخرین بار در محل بنگاه مسعود در رودهن رؤیت شده است بنابراین طی هماهنگی با بازپرس پرونده، مسعود روز دوم اردیبهشت دستگیر و جهت تحقیقات پلیسی به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه مسعود در بازجویی‌های اولیه اظهارات خود را تکرار کرد، گفت: وی سرانجام روز پنجم اردیبهشت به ارتکاب جنایت با انگیزه اختلاف میلیاردی بر سر مالکیت یک مجتمع مسکونی در رودهن با مقتول اعتراف کرد و گفت که جنایت را با همدستی شاگرد بنگاهش به نام رامین که پسری حدودا 27ساله انجام داده است. وی همچنین گفت که طی چندین تماس تلفنی از مقتول خواسته بوده تا برای بازدید و معامله یک مجتمع مسکونی به رودهن بیاید که روز چهارشنبه پس از رسیدن مقتول به بنگاه به بهانه بازدید ساختمان به همراه مقتول و رامین سوارخودرو شده‌اند. در طی مسیر آبمیوه مسمومی را که از قبل آماده کرده بودند به مقتول تعارف کرده و او نیز پس از نوشیدن مقداری از آبمیوه بلافاصله بیهوش شده است بنابراین مسعود و رامین به سمت آزادراه تهران - پردیس حرکت و پس از پیدا کردن مکانی خلوت در بیابان‌های اطراف، مقتول را با طناب خفه و جنازه‌اش را داخل یک گودال دفن کرده‌اند و پس از ارتکاب جنایت خودروی مقتول را در نقطه‌ای رها کرده و به همراه رامین به بنگاه برگشته‌اند.

ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه رامین با توجه به اعتراف صریح مسعود به ارتکاب جنایت با همدستی وی، در رودهن دستگیر و پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهارات مسعود را تأیید و اظهارکرد: با اعتراف صریح متهمان به ارتکاب جنایت و مدفون کردن جسد مقتول در منطقه‌ای بیابانی در آزادراه تهران - پردیس، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به همراه متهمان به محل مدفون شدن جسد اعزام شدند و با راهنمایی این افراد، محل جسد مقتول کشف شد.

به گفته وی در حال حاضر با توجه به احراز وقوع جنایت و اعتراف صریح مسعود و رامین، قرار بازداشت موقت هر دو متهم از سوی بازپرس پرونده صادر شده است و این افراد جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته‌اند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها