سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸

از حمله دوباره کی‌روش به تاج تا جدایی شفر از استقلال

حمله دوباره کی‌روش به مهدی تاج، تکذیب اخراج شفر از استقلال توسط فتحی، واکنش سعید فتاحی به حواشی دیدار پرسپولیس-سپاهان و... از مهم‌ترین خبرهای ورزشی هشتم اردیبهشت‌ماه 1398 بود.

از حمله دوباره کی‌روش به تاج تا جدایی شفر از استقلال
کد خبر: 289019
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۸ ۱۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حمله دوباره کی‌روش به تاج؛ او دروغ می‌گوید؛ کی‌روش سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر به مهدی تاج رئیس فدراسیون حمله و تاکید کرد به منتقدان و دشمنان تیم ملی بهایی نمی‌دهد.

واکنش فتحی به اخراج شفر؛ هیچ تصمیمی در این خصوص نگرفته‌ایم؛ فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بازی مهمی را باختیم ولی از طرف ما هیچ تصمیمی در مورد برکناری وینفرید شفر و جانشینی مجیدی اتخاذ نشده است. پیش از این شایعه شده بود مدیران استقلال قصد دارند همکاری‌شان را با مربی آلمانی خود قطع کنند.

هواداران در استادیوم مواد مخدر مصرف می‌کنند؛ سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره حواشی بازی پرسپولیس- سپاهان گفت: طرفداران سپاهان در ورزشگاه خوب چیدمان نشدند و این مساله خود باعث درگیری شد.

پول برانکو را زودتر از موعد پرداخت می‌کنیم؛ ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: در حال تهیه پول برانکو هستیم و تا قبل از رسیدن موعد پرداخت، این پول را به سرمربی تیم می‌دهیم.

یازدهمین قهرمانی بارسا در لالیگا در قرن21؛ بارسلونا با شکست لوانته قهرمانی‌اش را در هفته سی‌وپنجم لالیگا قطعی کرد. آبی‌‌اناری‌ها برای بیست‌وششمین بار قهرمان لالیگا شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها